دیدار سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری / انجام پروژه های کاربردی کلان در سطح ملی / حمایت از فعالیت شرکت های دانش بنیان

دکتر مرتضی موسی خانی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صبح دیروز با دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ستاری در این دیدار ضمن تبریک به دکتر موسی خانی برای انتصاب سرپرستی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، از خداوند منان برای ایشان توفیق و سربلندی مسئلت کرد.

در این نشست، موضوعات مختلفی از قبیل امکان بهره گیری پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از شبکه آزمایشگاهی کشور و مزایای تخصیص یافته برای نخبگان، همکاری مشترک اساتید، پژوهشگران و محققین دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه طرح های کلان ملی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمایت از فعالیت های شرکت های دانش بنیان، شتاب دهنده ها و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد.

همچنین بر انجام پروژه های کاربردی کلان و در سطح ملی و کمک به پیگیری اخذ استاندارد خودرو و تجاری سازی خودرو که از طرح های کلان ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بود که در مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در حال آماده سازی است، تاکید شد.

در این جلسه دکتر زین الدین معاون تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حضور داشت.

کد خبر: 781184

وب گردی

وب گردی