بازدید هیأت اعزامی وزارت بهداشت از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

نشست تخصصی راه اندازی رشته تحصیلی با حضور هیأت عالی اعزامی از وزارت بهداشت  و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و جمعی از مسئولین و مدیران دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیرضا امیرتیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و خیرمقدم به هیأت اعزامی از وزارت بهداشت، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ضمن استفاده از تمام ظرفیت های خود توانست تا اذهان عمومی را نسبت به این دانشگاه مردمی عوض کند و اینک افتخار آن را دارد تا به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی کشور در سطح ایران و جهان مطرح باشد.

وی ادامه داد: اعتقاد ما در این است که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بازویی توانمند وکمکی می تواند در کنار وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بایستد و نسبت به آموزش فرزندان این مرز و بوم، در کنار دیگر مراکز آموزش عالی کشور کوشا باشد.

دکتر امیرتیموری تاکید کرد: دانشگاه آز اد اسلامی استان گیلان با بهره مندی از امکانات، تجهیزات پیشرفته و ظرفیت های بسیار زیادی که در آن وجود دارد آمادگی راه اندازی رشته های پزشکی و پیراپزشکی را در این مجموعه عظیم علمی دارد.

دکتر شهاب شریعتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت پتانسیل های لازم جهت جذب دانشجویان پیراپزشکی را دارد ، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی را توسعه داده و به مشتاقان ادامه تحصیل در این رشته ها با فراهم سازی و زمینه سازی امکانات مورد نیاز و با داشتن کادر هیات علمی مجرب و متخصص جهت راه اندازی رشته های جدید کمک کند.

لازم به ذکر است دکتر شهنام معروفی رئیس بورد بیهوشی وزارت بهداشت و دکتر میرسعیدی از نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی این هیات عالی را جهت بررسی و راه اندازی رشته هوشبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت همراهی کرده و آنان پس از این نشست از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت شامل کتابخانه مرکزی، آزمایشگاهها ، پراتیک، سالن اجتماعات بازدید کردند.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی

کد خبر: 781289

وب گردی

وب گردی