رهبرجنبش انصارالله یمن: عربستان به دنبال تجزیه امت اسلامی است

عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبرجنبش انصارالله یمن با تاکید بر اینکه رژیم متجاوز آل سعود در پی تجزیه امت اسلامی و تبدیل آن به نیروی انسانی بدون اراده است، گفت :سفر ترامپ به عربستان به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری العهد،الحوثی روزشنبه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به مردم یمن وهمه مسلمانان،خواستار تجهیز مردم یمن در این ماه پر برکت به ایمان بیشتر برای مقابله با چالش ها به ویژه متجاوزان عربستانی آمریکایی شد.
وی خواستار تجمع وحدت بخش و برادارانه مردم یمن در دهم ماه مبارک رمضان شد.
الحوثی تاکید کرد: منافقان در منطقه فقط در پی تخریب و فتنه افکنی برای اجرای توطئه های آمریکایی و صهیونیستی هستند.
وی افزود: منافقان در راس آنها رژیم آل سعود می خواهد امت اسلامی را به افرادی بدون اراده تبدیل کند و سفر ترامپ به عربستان به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
وی خواستار تقویت همکاری وهمبستگی برای مقابله با نیروهای استکبار از سوی آزادگان امت اسلام شد.
الحوثی با دعوت از مزدوران عربستانی به تصحیح مواضع خود که رسوایی دنیا وآخرت را به همراه دارد آنها را به تبادل همه اسرا درماه مبارک رمضان کرد.
وی ازمردم بزرگوار یمن خواست همچنان ازرزمندگان خود در جبهه ها حمایت کرده با حفظ وحدت خود توطئه های دشمن را نقش بر آب کنند.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ،دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد .این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 12هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

300/300

کد خبر: 781634

وب گردی

وب گردی