ممانعت از ورود خودرو های مشکوک به بساط گستری

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: این شرکت از طریق کنترل مبادی ورودی بهشت زهرا(س)، از ورود بساط گستران به مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) جلوگیری به عمل آورد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری مهر، کامران زنگیشه با بیان این که مراسم بزرگ داشت امام خمینی (ره) در سال ۹۶ به دلیل تقارن با ایام ماه مبارک رمضان تفاوت هایی با سال های گذشته داشت، گفت: مراسم از ساعت ۱۸ روز ارتحال آغاز و هماهنگی های لازم جهت توزیع افطاری در بین زائرین پیش بینی شد.

وی افزود: اتومبیل های گشت شرکت ساماندهی به همراه دو اکیپ زنده گیری سگ های بدون صاحب و ۴ موتور گشت به همراه راکبین از امروز ، ۱۳ خرداد ماه در محوطه حرم مطهر امام خمینی (ره) مستقر شده بودند و به این ترتیب از ورود خودروهایی که مشکوک به بساط گستری و دست فروشی بودند، ممانعت به عمل آمد.

کامران زنگیشه افزود: انباری در منطقه ۱۹ برای اجناس ضبط شده بساط گستران در نظر گرفته شد و اجناس بعد از جمع آوری به این مکان انتقال یافت. افراد می توانند پس از برگزاری مراسم با در دست داشتن قبوض خود به این محل مراجعه نمایند.

وی از هماهنگی با پلیس راهور تهران بزرگ در مراسم ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: ۵ دستگاه جرثقیل از ابتدای روز چهاردهم خرداد ماه درحرم مطهر مستقر شدند و خودروهایی که قصد سد معبر و دست فروشی داشتند را به پارکینگ مجاور پلیس راهور در بهشت زهرا منتقل کردند.

دریافت کننده:زهرا پورعادل

703

کد خبر: 784426

وب گردی

وب گردی