آیت الله غرویان: دولت با یک شیب ملایم به سمت جوان تر شدن حرکت کند

استاد برجسته حوزه علمیه قم تاکید کرد : افکار عمومی انتظار دارند تا در وزارتخانه ها با توجه به ماموریت هایی که به آن محول شده است از نخبگان دانشگاهی استفاده شود .


آیت الله محسن غرویان استاد برجسته حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز پیرامون تشکیل کابینه دوازدهم اظهار داشت : رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی به مردم وعده دادن تا مطالبات و خواسته های مردم را محقق کنند و تغییرات مناسبی را در این راستا انجام دهند که یکی از مطالبات مردم جوان تر شدن کابینه است تا چالاک تر بتواند به وظایف خود عمل کند .

وی افزود : از انتظارات دیگر مردم استفاده از دانش و تخصص در بین اعضای کابینه است و افکار عمومی انتظار دارند تا در وزارتخانه ها با توجه به ماموریت هایی که به آن محول شده است از نخبگان دانشگاهی استفاده شود .

آیت الله غرویان با ابراز خوشحالی از سخنان دکتر روحانی که در مراسم افطاری با دانشجویان که اعلام کرده بود در دولت جدید قصد دارند از دو هزار جوان نخبه به بدنه مدیریتی کشور جذب شوند ابراز داشت : ایران اسلامی از جوانانی مستعد و نخبه برخوردار است که حضور آنان در دولت جدید یک ضرورت به نظر می رسد .

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تاکید براین نکته که جوانگرایی در دولت خواست مردم است خاطر نشان کرد : جوان گرایی به معنای کنار زدن افراد مجرب، باتجربه و مسن نیست و منطقی آن است تا دولت برمبنای یک شیب ملایم به سمت جوان تر شدن حرکت کند .

کد خبر: 786768

وب گردی

وب گردی