حاشیه های اجرای نمایش دیگری/بهاره رهنما:چرا باید بابت خبری که حقیقت ندارد واکنش نشان دهم؟

با انتشار خبری مبنی بر توهین بهاره رهنما به یک عکاس محجبه در فضای مجازی، این بازیگر واکنش نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز، روز گذشته، 23 خرداد، خبری مبنی بر توهین بهاره رهنما، بازیگر تئاتر و تلویزیون به یک دختر محجبه در فضای مجازی منتشر شد.
فریبرز دارایی، مدیر روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر درباره خبر منتشر شده و حواشی این اتفاق، به ایسکانیوز گفت:مطلب منتشر شده درباره این حتک حرمت به شکلی که در فضای مجازی انتشار یافته است، نبوده چون ما در روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر وقتی به خبرنگار و یا عکاس یک رسانه مجوز می دهیم هیچ هنرمند و یا مقام مسئولی نمی تواند در این زمینه تصمیم گیری کند، خانمی که برای عکاسی از نمایش «دیگری» آمده است دانشجوی رشته عکاسی است که به او مجوز عکاسی داده شد و از ابتدا تا انتهای نمایش هم در سالن به همره مادرش حضور داشت و عکاسی هم انجام داد.

او ادامه داد: تنها مساله ای که باعث واکنش گروه شد گویا استفاده از فلش دوربین در زمان اجرای نمایش بوده است که عوامل گروه این مساله را گوشزد کرده بودند و حتی عوامل این موضوع را به روابط عمومی تماشاخانه اطلاع دادند که پس از خروج خانم عکاس به او تذکر داده شد اما او گفت که از فلش استفاده نکرده است.

او افزود: آنچه مسلم است درباره پوشش این خانم هیچگونه توهینی نشده است و کسی هم اجازه برخورد با او را نداشته است چون مجوز روابط عمومی برای این عکاس صادر شده است و قرار شده نمایش های دیگری هم که عکاسان می توانند حضور داشته باشند این خانم عکاس برای انجام عکاسی به تماشاخانه ایرانشهر بیاید.

علی ژیان روابط عمومی نمایش «دیگری» به کارگردانی بهاره رهنما هم درباره خبر منتشر شده در فضای مجازی گفت: این خبر را قویاً تکذیب می‌کنم؛ اصل ماجرا به این شکل است که بهاره رهنما در زمان اجرای نمایش به خانمی که با دوربین عکاسی و با فِلَش در حال عکاسی بود اعتراض کرد اما اینکه این قضیه مبنی بر حجاب شخص بوده و یا اینکه فرد از سالن اخراج شده کاملاً بی اساس است و در اجرای یکشنبه شب اعتراض رهنما بیشتر به مسئولینی بود که چرا به عکاسی که هنوز اصول اولیه کار را بلد نیست مجوز عکاسی داده شده است.

ژیان درباره واکنش رهنما به اخبار انتشار یافته، اظهار کرد: بهاره رهنما پس از شنیدن این خبر، گفت که چرا باید بابت خبری که حقیقت ندارد واکنشی نشان دهم.

501

کد خبر: 787323

وب گردی

وب گردی