تجلیل از 21 کارمند بازنشسته نخستین واحد تبریز دانشگاه آزاد اسلامی

در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از 21 کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز که به کسوت بازنشستگی نائل شده بودند، تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیدجواد انگجی در این مراسم با یادآوری سال‌های اولیه تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به عنوان نخستین واحد در شهرستان‌ها گفت: کارمندان در آن سال‌ها با ایثار و فداکاری و پشتکار مثال زدنی کار کردند و زحمت کشیدند.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: در جامعه هر کسی در جا و مکانی مشغول و زحمت می کشد و زندگانی را سپری می کند اما کار در دانشگاه که ثمره آن مبارزه با جهل و نادانی و توسعه علم و فضیلت است با کارهای دیگر متفاوت است.

وی تأکید کرد: تک تک شما عزیزان باید به این افتخار کنید که از یک محیط علمی با عنوان دانشگاه پس از سال ها خدمت بازنشسته می شوید.

انگجی با اشاره به دهه 60 و سال های اولیه تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: دهه 60 از پرخاطره ترین و شیرین ترین اوقات دانشگاه بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با اشاره به رشد رو به افزون هزینه های دانشگاه و مشکلات مالی برخی از واحدهای دانشگاه افزود: برای سرپا نگه داشتن این خیمه باید همگان دست به دست بدهند، احساس وظیفه و متعهدانه تلاش کنند.

در این آیین از خانمها: رقیه فرد مرادی نیا، رقیه جلالی، مریم عزیزی، مریم جودی، پروانه انزابی، اکرم باغبان و آقایان: نظام الدین اقدمی، غلامرضا سحرگاهی، داریوش رامیار، محمد ابوطالبی وند، رضا نوریدخت، یوسف نباتدوست، حمید نیکورأی، یوسف عقبی خواه، حمید کرباسی، ابراهیم پورهاشمی، رستم بابایی، مجید امیری، لطفعلی سعدی، رضا پورحسن مهترلو و حسین ورزند که به مرحله بازنشستگی رسیده بودند طبق بخشنامه مربوط با اهدای یک جلد کلام الله مجید و سکه بهار آزادی تجلیل شد.

آیین تکریم از 21 کارمند بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به همت حوزه معاونت اداری و مالی این دانشگاه 23 خرداد در سالن شمس برگزار شد.

200

کد خبر: 787529

وب گردی

وب گردی