امام جمعه بروجن: ایران با رصد مقر دشمن سیلی محکمی به تروریست ها زد

امام جمعه بروجن گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رصد مقر دشمن، ضربه و سیلی محکمی به تروریست‌ها از جمله داعش زد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر با اشاره به اقدام موفقیت‌آمیز سپاه در حمله موشکی به مقر داعش، اظهار کرد: این اقدام نه تنها خوشحالی مردم ایران، بلکه موجب خوشحالی مظلومین تمام دنیا شد.

وی افزود: کشور ایران توان برخورد با دشمنان را دارد و توانمندی ایران مخصوصا سپاه پاسداران قابل قیاس با کشورهای منطقه نخواهد بود.

امام جمعه بروجن با اشاره به اینکه این اقدام بازتابی موثر در جوامع بین‌المللی داشت، تصریح کرد: حامیان داعش و تروریست بدانند ایران با قدرت دفاعی خود توان مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی، داعش و جنایتکاران در منطقه را دارد و در دفاع از مرز و بوم خود از اقتدار و قدرت دفاعی‌ خود بهره می‌گیرد.

سعادت‌فر گفت: جمهوری اسلامی در مقابل هیچ‌گونه تجاوز و تعرضی سکوت نمی‌کند و متجاوزان و دشمنان را تنبیه می‌کند و به مجازات می‌رساند.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رصد مقر دشمن، ضربه و سیلی محکمی به تروریست‌ها از جمله داعش زد.

امام جمعه بروجن گفت: حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه نشان داد صبر در برابر جنایات، حد و اندازه‌ای دارد و ایران در مقابل این تحرکات دست بر روی دست نخواهد گذاشت.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، خاطرنشان کرد: مبارزه با تروریسم نیازمند عزم جهانی است و همه باید متحد شوند تا داعش که نظام جهانی را به مخاطره می‌اندازد، ریشه‌کن کنند.

302

کد خبر: 789130

وب گردی

وب گردی