نشست خبری باشگاه پدیده لغو شد

سخنگوی باشگاه پدیده خراسان گفت: نشست خبری این باشگاه که قرار بود فردا برگزار شود، لغو شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، جواد طاری بخش اظهار کرد: نشست خبری باشگاه پدیده خراسان که قرار بود پنجشنبه برگزار شود، لغو و همزمان با رونمایی از اسپانسر جدید این باشگاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در فصل جدید لیگ برتر هفدهم تلاش داریم تا بتوانیم از ظرفیت‌های مختلف برای پیشبرد اهداف آتی باشگاه استفاده کنیم و در همین راستا، باشگاه پدیده قراردادی را با یک اسپانسر منعقد کرده‌است و انشالله طی روزهای آینده معرفی خواهدشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پدیده خراسان تصریح کرد: تمرینات تیم پدیده از سه هفته پیش آغاز شده و مدیران باشگاه نیز بر اساس معیارهای کادرفنی بازیکنان مورد نظر را جذب کرده‌اند و تا پیش از شروع لیگ برتر چند بازیکن جدید دیگر به تیم اضافه خواهندشد.

طاری بخش در رابطه با اردوی این تیم در ترکیه گفت: کادرفنی چهار مرحله اردوی آماده‌سازی را برای آمادگی هرچه بیشتر تیم پدیده در لیگ هفدهم در نظر گرفته‌‎اند که مرحله نخست در مشهد در حال برگزاری است، در مرحله دوم کاروان پدیده راهی ترکیه خواهدشد، پس از آن در مرحله سوم به تهران خواهیم‌رفت و در مرحله پایانی نیز تمرینات را در مشهد از سر خواهیم‌گرفت.

601

کد خبر: 789632

وب گردی

وب گردی