از عصر امروز چالوس یک طرفه می شود/  اوج بازگشت مسافران،  امروز و فردا/ ترافیک روان در چالوس و هراز

موج بازگشت مسافران تعطیلات عید فطر از صبح امروز آغاز شد و از عصر امروز جاده چالوس یکطرفه می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از صبح امروز موج بازگشت مسافران به مقصدهای خود آغاز شده است. پیش بینی می کنیم عصر امروز ترافیک در جاده های شمالی به سمت تهران افزایش یابد به همین دلیل جاده های یکطرفه می شوند.

وی از مسافرانی که امروز از سفر بازنمی گردند، خواست که سفر خود را به روز شنبه موکول کنند چرا که فردا یکی از شلوغ ترین روزهای جاده های کشور است.

ترافیک روان در جاده های شمالی

۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۷

سردار مهری رئیس پلیس راهور در مورد آخرین وضعیت جاده های کشور گفت: ترافیک در تمام جاده های شمالی به سمت تهران پرحجم اما روان است.

وی ادامه داد: امسال با وجود افزایش سفر مشکلات سالهای قبل تکرار نشد.

امروز و فردا اوج بازگشت مسافران

۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۱:۱۰

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور در مورد آخرین وضعیت جاده ها گفت: دو جاده هراز و چالوس دارای بار ترافیک نیمه سنگین و سنگین هستاند که از عصر امروز برای تخلیه موج بازگشت مسافران یک طرفه می شود.

وی ادامه داد: امروز و فردا اوج بازگشت مسافران را شاهد خواهیم بود.

چالوس ظهر یکطرفه می شود

۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۰:۱۸

براساس اعلام پلیس راه استان البرز جاده چالوس از ساعت 15 امروز یکطرفه می شود. بر این اساس تردد در جاده از ساعت 15 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در ساعت 18 جاده از مرزن آباد به سمت کرج تا ساعت 24 یکطرفه می شود.

ترافیک در جاده هراز

۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۹:۴۸

پلیس راه راهور آخرین وضعیت ترافیکی جاده هراز را اعلام کرد. بر این اساس ترافیک در محور آمل-تهران حد فاصل پنجاب تا گزنک نیمه سنگین و تردد به کندی انجام می شود.

ترافیک در جاده چالوس

۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۹:۱۷

پلیس راه راهور اعلام کرد ترافیک در جاده چالوس از شمال به سمت کرج در طول محور نیمه سنگین است. ترافیک در محور چالوس-کرج حد فاصل مرزن آباد تا مکارود نیمه سنگین ، حد فاصل کندوان تا گچسر سنگین و حد فاصل آدران تا بیلقان(مسیر رفت وبرگشت) نیمه سنگین گزارش شده است.

700

کد خبر: 801684

وب گردی

وب گردی