انتخاب مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در هیات رئیسه شورای روابط عمومی استان سمنان

با رأی مدیران، کارشناسان و دست‌اندرکاران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به‌عنوان عضو اصلی هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این استان انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز، در مراسمی که به‌منظور انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان و با حضور مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان و مدیران و دست‌اندرکاران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد؛ سید امیررضا حسینی نژاد با کسب آراء لازم به سمت عضو اصلی این شورا انتخاب شد.

وی از ابتدای تشکیل این شورا در استان سمنان عضو اصلی آن بوده است.

در این انتخابات ابوالفضل همتی، محمدتقی اعرابی، رحیم محمدی، ابوالفضل صیادجو، معصومه ارسطویی و مجید محقق به ترتیب از شرکت توزیع برق منطقه‌ای، میراث فرهنگی، شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، منابع طبیعی، امور شعب بانک ملی و اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان سمنان به‌عنوان دیگر اعضای اصلی و همچنین مهدی بابامحمدی و زهرا مهدیان نیز به‌عنوان بازرس و خزانه‌دار اصلی شورای مذکور انتخاب شدند.

بر اساس اساسنامه هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان، این افراد به ریاست استاندار، به مدت دو سال در این شورا انجام‌وظیفه خواهند کرد. استاندار به‌عنوان رئیس این شورا و مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل استانداری نیز به‌عنوان جانشین و دبیر این شورا هستند.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان، در این نشست، ضمن اشاره به اهمیت رسالت روابط عمومی‌ها، گفت: باید اقدامات نهادهای دولتی باهدف اشاعه امید در بین مردم، در جامعه منعکس شود و این رسالت ویژه روابط عمومی‌ها در تعامل با اصحاب رسانه است.

علی معینی دانشمندی ضمن اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها در نهادهای دولتی، بیان کرد: روابط عمومی باید پیشانی نهادها و مشاوران مدیران باشند لذا از این بابت رسالتی بااهمیت دارند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها به سه گروه توجیه‌گر، تبیین‌گر و تحلیل‌گر تقسیم می‌شوند اما موفق‌ترین افراد در روابط عمومی‌ها آن دسته‌ای هستند که تحلیل‌گر باشند یعنی وضعیت را سنجیده و بهترین راهنمایی را به مدیران دهند تا درنهایت دستگاه مربوطه به موفقیتی چشم‌گیر دست پیدا کنند.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان، گفت: امروز روابط عمومی‌ها یک رسالت دیگر نیز دارند و آن‌هم کمک به دولت دوازدهم برای اجرای برنامه‌هایی که در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی برنامه‌ریزی و ابلاغ خواهند شد.

200

کد خبر: 803681

وب گردی

وب گردی