گنج‌زاده: از حالا قول طلای کومیته تیمی را در قهرمانی آسیا می‌دهم/باید حداقل‌ها فراهم شود بعد توقع مدال المپیک داشت

قهرمان کاراته جهان اظهار داشت: در کومیته تیمی نیز من از همین حالا قول قهرمانی آسیا را می‌دهم و امیدوارم شرایط کاراته ما مانند مسابقات آسیایی ژاپن رقم نخواهد خورد.

سجاد گنج‌زاده در گفت و گو با ایسکانیوز، در خصوص شرایط خود پیش از مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز بسیار خوب است و امروز(شنبه) عازم قزاقستان محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا هستیم و امیدوارم آنجا به خوبی کار کنم تا با بهترین مدال‌ به ایران بازگردم.

وی در خصوص آمادگی حود نسبت به مسابقات جهانی عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم از مسابقات جهانی آمادگی کمتری یا بیشتری دارم اما فکر می‌کنم به آمادگی مناسب برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کردم تا نتیخواه دلخواه را کسب کنم. امیدوارم شرایط نیز به گونه‌ای که من می‌خواهم پیش برود چرا که از روز اول اردوها تمام تلاشم را کردم. من سعی کردم از تک‌تک ثانیه‌ها برای مسابقات آسیایی استفاده کنم و فکر می‌کنم خوب هم پیش رفتم تا به هدف اصلی‌ام که ابتدا مسابقات قهرمانی آسیا است دست پیدا کنم.

قهرمان کاراته جهان در خصوص عملکردش در مسابقات کاراته وان اسپانیا گفت: سفر به اسپانیا یکدفعه‌ای پیش آمد و حتی تا روز قبل از اعزام مشخص نبود که من به این مسابقات اعزام خواهم شد . در ادامه نیز با شرایط بدی به اسپانیا رسیدم و خستگی در بدنم بود . ما قبل از این مسابقات اردوی سنگینی نیز پشت سر گذاشته بودیم و بدنم گرفته بود اما با این حال عملکرد خوب نبود و خودم از عملکردم راضی نبودم.

گنج‌زاده ادامه داد: در مسابقه دوم با حریف اسپانیایی نیز دچار یک آسیب دیدگی شدم که کاملا ذهنم را قبل از مسابقه سوم در گیر کرده بود. من نگران بودم حتی به مسابقات آسیایی نرسم و با این ذهنیت وارد تاتامی شدم و عملکرد اصلا خوب نبود و حریف نیز از این شرایط استفاده کرد و موفق به شکست من شد. این شکست تلنگر خوبی برای من بود و بعد از این مسابقات یک هفته‌ای درگیر فیزیوتراپی و درمان زانویم بودم اما وقتی دیدم مشکل خاصی ندارد ذهنم آرام شد و تمریناتم را شروع کردم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم.

وی در خصوص اینکه شرایط تیم ملی برای قهرمانی در آسیا آماده است، گفت: روی کاغذ تیم ما استثنایی است اما اینکه آنجا چه شرایطی رقم می‌خورد را نمی‌شود حدس زد. کاراته ورزش رکوردی نیست اما با این روحیه و شرایطی که من از بچه‌ها می‌بینم شرایط بسیار خوبی دارند و در تمامی اوزان شرایط ایده‌آلی دارند. در کومیته تیمی نیز من از همین حالا قول قهرمانی آسیا را می‌دهم و امیدوارم شرایط کاراته ما مانند مسابقات آسیایی ژاپن رقم نخواهد خورد.

نایب قهرمان دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا با ابراز امیدواری برای کسب مدال طلا گفت: من دو دوره گذشته در فینال مسابقات قهرمانی آسیا حریف ژاپنی‌ام را شکست دادم و موفق به کسب مدال طلا شدم اما در ژاپن مقابل این حریف در فینال مغلوب شدم و به نشان نقره رسیدم. امیدوارم امسال مدال دو دوره گذشته خود را تکرار و مجددا قهرمان آسیا شوم و این موضوع تمام هم و غم من است و برای گرفتن این مدال تمام تلاشم را انجام دادم و باید دید قسمت و خواست خدا نیز چکونه است.

گنج‌زاده با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی گفت: سلطانی‌فر و داورزنی از اردوی تیم ملی در این مدت بازدید کردند و تمام نگاه آنها کسب مدال توسط کاراته در المپیک است اما واقعیت این است با این شرایطی که برای ما در نحوه برگزاری اردوها و نگاهی که به بازیکنان تیم ملی می‌شود این خواسته فقط یک طرفه از جانب مسئولان است. در این راه هیچ تلاشی صورت نمی‌گیرد و هیچ گامی برداشته نشده است و فقط یک شعار است ما در المپیک 2020 مدال می‌گیریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما تا به امروز نه المپیکی نگاه کردیم، نه المپیکی کار کردیم و نه المپیکی برنامه‌ریزی کردیم اما امیدوارم همه چیز به شرایط المپیکی برسد تا بعد از آن ما قول موفقیت در المپیک را بدهیم. اول باید حداقل‌ها را برای ما فراهم کند و بعد توقع مدال المپیکی داشته باشند.

603

کد خبر: 804175

وب گردی

وب گردی