کارگاه آشنایی با مجلات علمی و کتابخانه دیجیتال ویژه اعضاء هیات علمی برگزار شد

کارگاه یک روزه آشنایی با مجلات علمی و کتابخانه دیجیتال ویژه اعضاء هیات علمی به همت شورای زنان فرهیخته و معاونت پژوهشی واحد گرمسار برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، شورای زنان فرهیخته واحد گرمسار، با همکاری حوزه معاونت پژوهش و فناوری،کارگاه یک روزه آشنایی با مجلات علمی و کتابخانه دیجیتال را با حضور اعضاء هیات علمی این واحد دانشگاهی برگزار کرد.

در این کارگاه دکتر صابر زرین کمر، عضو هیات علمی، مدیر پژوهش و فناوری واحد گرمسار و پژوهشگر برتر گروه علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی در چهارمین جشنواره فرهیختگان در سال ۱۳۹۵ در خصوص دسته بندی کلی منابع، مروری بر بانک های اطلاعاتی غیر اشتراکی و اشتراکی، آشنایی با بانک های اطلاعاتی غیر فارسی غیر اشتراکی و آشنایی با بانک های اطلاعاتی غیر فارسی اشتراکی مطالبی بیان کرد.

آشنایی با مجلات ناشرین معتبر نمایه های معتبر بین المللی، روند ارسال مقالات، مجلات هایجک، شاخص های پژوهشگران و مجلاتی مانند اچ ایندکس، ضریب تاثیر میانگین، ضریب کیفیت، انواع مقالات برتر مانند پر ارجاع، داغ، برگزیده و امتیازات مقالات مختلف از مباحث دیگر مطرح شده در این کارگاه یک روزه بود که اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با آن آشنا شدند.

200/202

کد خبر: 805937

وب گردی

وب گردی