علوی فاضل: مدیریت دکتر ولایتی ضامن پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی است

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: امروز یقیناً مدیریت دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا، ضامن پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مجتبی علوی فاضل در جمع اعضای مرکزی ستاد اجرایی برگزاری مصاحبه های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با قدردانی از آنان برای اقدامات انجام شده، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب است و همه موظفیم برای اعتلا، توسعه و رشد این شجره طیبه از تمام ظرفیت خود بهره گیریم.

رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی با تشکر از دکتر ولایتی برای دفاع تمام قد از کیان دانشگاه در اتفاقات اخیر در خصوص رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه، افزود: این دفاع جانانه باعث دلگرمی اعضای هیات علمی، کارکنان و سبب بازگشت اعتماد و آرامش دانشجویان و خانواده های معزز آنها به این مجموعه معتبر علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور شد.

عضو هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با تشکر از عوامل اجرایی برگزاری مصاحبه دکتری در استان، از آنها خواست تا با تکریم داوطلبان به تبیین خدمات این دانشگاه موثر در توسعه علمی کشور بپردازند.

وی دقت در برگزاری مصاحبه ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: معتقدیم تیم های مصاحبه که از بین بهترین و زبده ترین اساتید دانشگاه انتخاب شده اند، زمینه حضور نخبگان را در این دانشگاه فراهم خواهند آورد.

وی تکریم داوطلبان و فراهم سازی شرایط برای ادامه تحصیل با کیفیت را از اهداف راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام و اظهار کرد: مکلفیم شرایط تحصیل با معیار و تراز استانداردی را برای علاقه مندان تحصیلات عالیه بر اساس آموزه های اسلام و انقلاب و براساس منویات مقام معظم رهبری و نقشه علمی کشور در این دانشگاه فراهم آوریم.

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز در این جلسه با تشکر از اعتماد دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی برای تفویض اختیارات امور مصاحبه های دکتری تخصصی به استانها، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در استانها امروز به آن میزان تجربه و بلوغ رسیده است که با ظرفیت ها و پتانسیل های علمی و اجرایی خود در استانها بتواند با هدایت سازمان مرکزی امور مصاحبه های دکتری تخصصی را به خوبی و با کیفیت برنامه ریزی و اجرا کند.

دکتر شهرام لک از حضور دکتر علوی فاضل در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی استان خوزستان قدردانی کرد و گفت: استان خوزستان از زمان ابلاغ برگزاری مصاحبه ها در استانها، به فوریت تشکیل ستاد کرد و با برنامه ریزی وارد فاز اقدامات اجرایی شد و با تشکیل بیش از هشت جلسه، آماده برگزاری مصاحبه های دکتری تخصصی از تاریخ 30 تیر لغایت 2 مرداد ماه به میزبانی واحد اهواز است.

وی به تشریح اقدامات بعمل آمده در این خصوص پرداخت و خاطرنشان کرد: ما تمام زمینه ها را برای میزبانی مطلوب از داوطلبان عزیز فراهم کرده ایم و ان شالله بتوانیم با حضور اساتید مجرب و با تجربه دانشگاه ارزیابی مناسبی از توانایی آموزشی، علمی و پژوهشی داوطلبان امسال دکتری تخصصی باشیم.

200

کد خبر: 806101

وب گردی

وب گردی