ویسی: دایی آبرو و حیثیت فوتبال ایران است/ من را از استقلال بیرون کردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با دایی دوست هستم و او آبرو و حیثیت فوتبال ایران است.

عبدالله ویسی در گفت و گو با ایسکانیوز در مورد اردو و بازی های اخیر تیم استقلال خوزستان گفت: ما امسال برای پیش فصل لیگ برتر کارمان دیر شروع کردیم و ه همین خاطر از حریفانمان عقب افتادیم.بازی و تمرینات خوبی در روز های اخیر داشتیم و به مرز آمادگی رسیدیم و در تلاش هستیم تا مسابقات را با قدرت آغاز کنیم.

وی از بازگشت خود به استقلال خوزستان گفت : سالی که از استقلال جدا شدم دلم می خواست قراردادم را تمدید کنم اما خود مسولان باشگاه نمی خاستند که در این تیم بمانم و در اصل از تیم بیرونم کردند.

ویسی در خصوص وضعیت بازیکنان استقلال خوزستان که به صورت غیرقانونی جدا شده اند گفت: 4 بازیکنی که از استقلال خوزستان جدا شدند 51 درصد از مطالباتشان را دریافت کردند و امروز یا فردا تکلیف این نفرات مشخص می شود.در خصوص این بازیکنان کمیته تعیین وضعیت بازیکنان هرتصمیمی بگیرد قبول داریم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: استقلال به خاطر اینکه در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کرد این حق را داشت که پیش از اتمام این مسابقات مطالبات را پرداخت کند و باشگاه هم به وعده خود عمل کرده با این حال قانون هرتصمیمی بگیرد مخالفت نمی کنیم.

وی با اشاره به مصاحبه علیه علی دایی و وکیل او اظهارداشت: من با علی دایی دوست هستم و هیچ مشکلی با او ندارم.دایی آبرو و حیثیت فوتبال ایران است و هیچ صحبتی علیه او انجام نداده ام.تنها گفتم که وکیل باشگاه سایپا راهی به دانیال ماهینی نشان داده که از استقلال خوزستان جدا شود.

600

کد خبر: 807528

وب گردی

وب گردی