پاسخگویی به شبهات فلسفه دین در یک کتاب منتشر می شود

استاد فلسفه و عرفان دانشگاه ازاد از انتشار کتابش با عنوان «مناظره در تحلیل وحی و تجربه دینی از دیدگاه ابن عربی و روشنفکری معاصر دینی» که پاسخی است بر شبهات فلسفه دین است، خبر داد.

عبدالرضا مظاهری در گفت و گو با ایسکانیوز اظهار کرد: این کتاب در مراحل پایانی نگارش قرار دارد و تالیف ان دو سال به طول انجامیده است.

نویسنده «اسرار عرفانی دعا» درباره دلیل نگارش این کتاب توضیح داد: این کتاب پاسخی به شبهاتی مانند تاریخی خواندن مباحث قرآن، تاثیر فرهنگ و زمانه بر روی قرآن، تجربه دینی و و حی است که به تازگی در فلسفه دین مطرح شده است.

مظاهری ادامه داد: این اثر به زودی توسط انتشارات نفحات در 400 صفحه روانه بازار نشر می شود.

دکتر عبدالرضا مظاهری متولد ۱۳۴۱ و دانش آموخته در رشته «عرفان اسلامی» تا مقطع دکتری از دانشگاه آزاد اسلامی است و در سال های اخیر جز تدریس در دانشگاه ها، ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز و همچنین رئیس دانشکده هنر و معماری همین دانشگاه بوده است.

از آثار او می توان به «صلح کل در عرفان اسلامی و رابطه آن با پلورالیسم دینی»، «شریعت‌گریزی یا ولایت‌پذیری در عرفان اسلامی با تکیه بر شریعت، طریقت»، « اشاراتی عرفانی»، «اسرار عرفانی دعا» «نازنین نامه» (مناجات عارفانه)» و... اشاره کرد.

502

کد خبر: 807714

وب گردی

وب گردی