تهران - ایسکانیوز: کارلوس کی‌روش بعد از ورود به ایران، در فرودگاه امام خمینی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کی‌روش از اینکه به ایران برگشته خوشحال است و می‌خواهد هر چه سریعتر کارش را آغاز کند: «از حضور دوباره به ایران بسیار خوشحالم. فکر می کنم موضوع مهم، توافق بین من و فدراسیون است که امروز ثبت و امضا می‌شود. باید این زمان دو ماهه که از دست دادیم را برگردانیم و خودمان را آماده کنیم. مثل هر موقعیت دیگر زندگی نقطه تیره و شفاف وجود دارد و باید در زندگی به هردو نقطه توجه کنید. در زندگی فرصت دارید که هر دو نقطه را ببینید و بایدبه نقاط امیدوار کننده توجه کنید. من هیچوقت در مورد قراردادم صحبت نمی کنم، از فردا باید شروع به کار کنیم. هر کسی فکر می کرد جام جهانی برای ما سخت بود، جام ملت‌ها از آن هم سخت‌تر است.»

او تایید کرد امروز قراردادش را تمدید می‌کند و پس از آن، کارش برای جام ملت‌های آسیا آغاز خواهد شد: «جام ملت ها از برزیل سخت تر خواهد بود و از فردای قرارداد کارمان شروع می شود. چیز دیگری الان نمی توانم بگویم. باید تمام برنامه ها و اردوها انجام شود. در درجه اول قرارداد را به اتمام برسانیم و سپس کار را شروع کنیم.»

باخت سنگین تیم ملی امید به ویتنام باعث نشده کی‌روش از امیدهای کشورمان ناامید شود: «مشکلی نیست. از فردا بردهای تیم ملی امید شروع می شود و باید حریف را شکست دهد. پیام من این است که باید سخت کار کرد. راهی که من همیشه می روم این است که شرط می کنم و بیش از آن هم کار می کنم. سعی می کنم زیاد وعده ندهم و بیش از آن عمل کنم. نه مثل خیلی ها که وعده زیادی می دهند و نصف آن هم عمل می کنند. من سعی می کنم بیشتر تلاش کنم.»
کد خبر: 81602

وب گردی

وب گردی