تهران - ایسکانیوز: پس از پخش برنامه ی نود دیشب و جنجال به راه افتاده پیرامون دخالت وزارت ورزش در برکناری علی دایی و وقت ندادن فردوسی پور به امیر رضا خادم برای حضور در این برنامه و همینطور انتقادهای ناظمی در سایت وزارت خانه  با ایشان گفتگویی انجام دادیم تا توضیحاتی در این باره ارائه دهند:

موضع وزارت ورزش در قبال برنامه ی نود چیست؟

ما از اقای فردوسی پور درخواست کردیم که امیررضا خادم برای ارایه ی توضیحاتی در برنامه حضور داشته باشند ولی آقای فردوسی پور موافقت نکرد و فقط با گفت وگوی تلفنی آقای خادم با برنامه ی نود موافقت کرد که دور از عدالت است. وقتی آقای رحیمی در برنامه حضور پیدا می کنند، این فرصت باید برای آقای خادم هم به صورت حضوری در برنامه وجود داشته باشد.

آیا وزارت ورزش اعمال نظری در خصوص برکناری دایی داشته است؟

خیر؛ اصلا همچنین موضوعی صحت ندارد چون حوزه ی کاری وزارت ورزش اصلا دخالت در فعالیت های زیر مجموعه هایش نیست.

شایعه ای بوجود آمده است که قبل از اخراج دایی، آقای گودرزی در جلسه ای عنوان کرده است که علی دایی خود به خود با کسب نتایج ضعیف طی دو سه هفته ی آینده استفا می دهد پس بهتر است وزارت ورزش دخالتی نکند! صحت دارد؟

اصلا صحت ندارد. آقای گودرزی اعمال نظری در این باره نداشت و اصلا وظیفه ی وزارت خانه نیست که در این باره دخالتی داشته باشد.

 برخی از اعضای کادر فنی و مدیریت پرسپولیس گفته اند که مشکلات با وزارت خانه از جایی شروع شد که آن فایل صوتی جلسه ی خادم و علی دایی و پروین منتشر شد. موافقید؟

به زعم خودشان مشکلات از اینجا شروع شده است. مشکل واقعی از جایی شروع شد که وزارت ورزش قرارداد های میلیاردی را افشا کردو کسانی که بیش از توان و دانش خود رقم های میلیاردی دریافت کردند از این موضوع ناراحت شدند. وزارت ورزش در جهت شفاف سازی حرکت می کند. به همین دلیل بسیاری از دوستان از موضع وزارت ورزش ناراحت می شوند .

چرا این روزها پیرامون وزارت ورزش اینقدر حاشیه وجود دارد ؟ از دخالت در قرارداد کی روش تا تغییر سرمربی و مدیر عامل پرسپولیس...


در مورد تغییر مربی و مدیرعامل پرسپولیس که توضیح دادم. در مورد قرارداد کی روش هم ما خواستار حضور ایشان بودیم و خدا را شکر روند مثبتی پیش گرفته شده است.
کد خبر: 81820

وب گردی

وب گردی