اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر آزادراه قزوین – رشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در مسیر آزادراه قزوین – رشت در محدوده امامزاده هاشم شهرستان رشت به مدت دو هفته، تردد وسائل نقلیه با محدودیت ترافیکی همراه خواهد بود.

‌‌به گزارش ایسکانیوز مهندس محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا‌، اظهار کرد: در مسیر آزادراه قزوین – رشت در محدوده امامزاده هاشم شهرستان رشت به مدت دو هفته از تاریخ 31 تیر لغایت 16 مرداد به منظور عملیات بهینه سازی و کالیبراسیون سامانه «WIM»، تردد وسائل نقلیه با محدودیت ترافیکی همراه خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان اضافه کرد: در روزهای شنبه از ساعت 12 الی 21، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 6 الی 21، روزهای چهارشنبه از ساعت 6 الی 12 و روزهای پنجشنبه و جمعه و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات کارگاه جاده‌ای تعطیل است.

وی با بیان اینکه عملیات مذکور به صورت لاین به لاین بوده و عبور و مرور از لاین مجاور انجام می شود، گفت: سامانه تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه‌ها و شماره تلفن 33311111 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان به طور شبانه روزی آماده اطلاع‌رسانی از وضعیت راه‌های استان است.

کد خبر: 819479

وب گردی

وب گردی