منتخب مسن ترین های لیگ برتر؛ از مدافعان 38 ساله تا هافبک 40ساله!

امسال تیم های نفت تهران و استقلال مسن ترین بازیکنان لیگ برتر را جذب کردند تا با این حساب میانگین سنی تیم را افزایش دهند.

به گزارش ایسکانیوز، در حال حاضر چندین بازیکن لیگ برتری هستند که بالای 30 سال سن دارند و هنوز فوتبال بازی می کنند.جالب اینجا است که بیشتر آنها جزو بازیکنان استقلال و مدافعان سابق پرسپولیس هستند.

استقلالی ها در این فصل چند بازیکن بالای 30 دارند و همین موضوع باعث شده تا میانگین سنی تیمشان افزایش یابد.

مهدی رحمتی

دروازه بان استقلال که 34 ساله است در ترکیب اصلی آبی پوشان حضور دارد. این بازیکن قصد دارد تا زمانی که روی فرم است در درون دروازه استقلالی ها قرارگیرد.این دروازه بان جمعه مقابل صنعت نفت آبادان به میدان خواهد رفت.

محسن بنگر

این مدافع که دو سال است از پرپسولیس جدا شده در فصل جدید به تیم نفت تهران ملحق شده است.بنگر که بازیکن 38 ساله نفت تهران است با بدست آوردن آمادگی کامل فیزیکی خود در ترکیب اصلی قرار می گیرد.

محمد نصرتی

بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس پس از حضور حمید درخشان به تیم نفت تهران ملحق شده است و در کنار محسن بنگر بازی خواهد کرد. نصرتی فصل گذشته در تیم گسترش فولاد حضور داشت اما با بوناچیچ به توافق نرسید و از لیست این مربی خارج شد.

سید جلال حسینی

کاپیتان تیم ملی ایران که همچنان با قدرت در پرسپولیس و بازی های تیم ملی به میدان می رود.37 ساله است و جزو بازیکنان مسن لیگ برتر محسوب می شود.حسینی با پرسپولیس قرارداد دو ساله امضا کرده و احتمال دارد در فصل آینده بعد از جام جهانی از فوتبال خداحافظی کند.

خسرو حیدری

ملی پوش سابق استقلال که تا سال گذشته در ترکیب اصلی تیم ملی بود جای خود را به جوان تر ها داده و تمام تمرکزش را روی استقلال گذاشته است. این بازیکن به زودی جشن تولد 35 سالگی خود را جشن خواهد گرفت.حیدری به احتمال فراوان مقابل صتعت نفت آبادان در ترکیب قرار خواهد گرفت.

هاشم بیک زاده

بازیگن سابق استقلال که به تراکتور رفت اما تنتوانست به خاطر محرومیت با این تیم قرارداد امضا کند و یک سال بدون تیم ماند.بیگ زاده 34 ساله امیدوار است با حضور در تیم نفت تهران سال خوبی را پشت سربگذاریم.

آندرانیک تیموریان

هافبک دفاعی تیم ملی که امسال بدون تیم مانده و جدی ترین پیشنهادش نفت تهران است.اگر او هم در نفت ماندنی شود و قراردادش را با این تیم تمدید کند جزو بازیکنان بالای 30 سال محسوب می شود.تیموریان در حال حاضر 35 ساله است.

مهدی رجب زاده

شاید کسی فکر نمی کرد امسال رجب زاده با ذوب آهن قراردادش را تمدید کند اما این هافبک 39 ساله همچنان برای این تیم اصفهانی بازی می کند و بعید نیست این هافبک با اخلاق سال آینده از فوتبال خداحافطی کند.

مجتبی جباری

بازیکن 35 ساله ای که با حرف و حدیث به استقلال بازگشت و قرارداد خود را به مدت دو سال امضا کرد.جباری با شرکت در تمرینات نشان داد که آمادگی حضور در ترکیب استقلال را دارد.او در بازی با صنعت نفت آبادان اگر کارت بازی داشته باشد به میدان خواهد رفت.

ایمان مبعلی

هافبک سابق استقلال که سال خوبی را سپری نکرد و مصدوم شد.او با لقب مهندس در تیم نفت تهران نقش زیادی در پیروزی تیمش در بازی های جامحذفی داشت ترجیح داد به فولاد خوزستان بازگردد.مبعلی 35 ساله با جدیت بشتری در تمرینات فولادی ها حاضر شده و قرار است در هفته اول مقابل پرسپولیس به میدان برود.

غلامرضا رضایی

مهاجم 34 ساله تیم فوتبال سپیدرود که فصل گذشته در سایپا حضور داشت و با آمدن دایی به جمع نارنجی پوشان راهی رشت شد تا به تیم سپیدرود ملحق شود.رضایی جزو مهاجمانی است که سن بالایی دارد و در ترکیب تیم نظرمحمدی قرارخواهد گرفت.

نیمکت نشینان مسن

حسین کعبی،مرتضی اسدی، محمد نوری، هرایر مگویان، مهدی کیانی، قاسم حدادی فر، امید ابراهیمی، وریا غفوری،پژمان منتطری

600

کد خبر: 820322

وب گردی

وب گردی