21 هزار میلیارد ریال وام اشتغالزایی برای کمیته امداد تصویب شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت که در سال جاری با حمایت مجلس و همکاری دولت 21 هزار میلیارد ریال وام اشتغالزایی برای کمیته امداد مصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، پرویز فتاح امروز (چهار‌شنبه) در جلسه شورای پرسنلی کمیته امداد شهرستان کهگیلویه با اشاره به همکاری خوب مجلس و حمایت‌های ویژه دولت اظهار داشت که سال گذشته اعتبار اشتغالزایی این نهاد 11 هزار میلیارد ریال بوده که این میزان اعتبار به صورت صد درصد جذب شده است.
سال گذشته 11 هزار میلیارد ریال وام اشتغالزایی قرض الحسنه با نرخ سود چهار درصد به افراد زیر پوشش این نهاد حمایتی در تمامی استان‌ها پرداخت شد.
وی بیان کرد در سال جاری نیز با همکاری مجلس 15 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای تسهیلات مسکن روستایی مصوب شده است.
وی با اشاره به توجه ویژه کمیته امداد کشور به کهگیلویه و بویراحمد افزود که بودجه این استان در سال جاری 78 درصد افزایش داشته است.
فتاح افزود که هم اکنون ۳۵۰ هزار خانوار مددجوی زیرپوشش این نهاد در مناطق شهری و روستایی از مزایای بیمه اجتماعی بهره‌مند هستند.
افزون بر 34 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 91 هزار نفر از جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با هدف بررسی وضعیت مناطق محروم و شرکت در نشست شورای کارکنان کمیته امداد شهرستان کهگیلویه به این شهرستان سفر کرد.

701

کد خبر: 820549

وب گردی

وب گردی