تهران- ایسکانیوز:  خبر اتهام جنسی یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی امید در حالی به تیتر اول بسیاری از رسانه های خارجی تبدیل شده که کاروان اعزامی تیم ملی امید به اینچئون از این مسئله ابراز بی اطلاعی می کنند.

پس از انتشار خبر اتهام یکی از اعضای تیم ملی امید به دلیل تجاوز به یک زن کره ای در ورزشگاه "آنسان وا" یکی از اعضای کادر فنی، این موضوع را رد کرده و از پایه بی اساس می داند.

این عضو کادر فنی که علاقه ای به انتشار نامش نداشت در گفت وگو با ایسکانیوز گفت:« هیچ مشکلی برای هیچ یک از اعضای تیم پیش نیامده و همه در کنار هم هستیم.»

این فرد ادامه می دهد:« این شایعه آنقدر بی اساس است که حتی با کوچکترین واکنشی از طرف اعضای تیم همراه نبوده و همگی تنها به بازی قرقیزستان فکر می کنیم. بعد از شکست بدی که مقابل ویتنام خوردیم کمی روحیه تیم به هم ریخته و تنها مشکل همین است.»

عضو کادر فنی تیم ملی امید در پایان اعلام کرد:« از رسانه های داخلی می خواهیم که به این شایعات دامن نزنند و به جای این مسائل از تیم امید حمایت کنند.»

اما روز گذشته علی کفاشیان در حاشیه مراسم امضای قرارداد کی روش به هیچ وجه بروز چنین اتفاقی را در اینچئون رد نکرد. رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگارانی که پیگیر مسئله اتهام به عضو کادر فنی تیم ملی بودند گفت:«به شدت پیگیر این مسئله هستیم. فرد نام برده هیچ سوء پیشینه ای در زمینه کارهای غیراخلاقی نداشته و این مسئله برای ما هم عجیب است با این حال به دلیل رسانه ای شدن این موضوع و در میان بودن آبروی ایران، در صورت مسجل شدن اتهام وارد شده، با جدیت با فرد خاطی برخورد می کنیم.»
کد خبر: 82086

وب گردی

وب گردی