تهران-ایسکانیوز:  كلیه‌ داوطلبانی‌ كه‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی‌ اعلام‌ شده‌ است‌، می توانند برای اطلاع از تاریخ و مدارك لازم برای ثبت‌نام  به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.


از كلیه‌ داوطلبانی‌ كه‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی‌ اعلام‌ شده‌ است‌، دعوت‌ می‌نماید برای اطلاع از تاریخ و مدارك لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارك مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است با توجه‌ به‌ نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در جداول شماره (6و7) صفحات‌ 95 الی 107 دفترچه ‌راهنمای‌ آزمون‌ دوره‌های‌ كاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1393، نسبت‌ به‌ شناسایی‌ مؤسسه محل‌ قبولی‌ خود اقدام و در یكی از روزهای شنبه 93/06/29 ،یكشنبه 93/06/30 و یا دوشنبه 93/06/31 با در دست ‌‌داشتن ‌‌مدارك‌‌ لازم‌، به‌ شرح‌ مندرج‌ در بند «ب» این‌ اطلاعیه‌ برای‌ ثبت‌‌نام‌ به‌ محل‌ قبولی‌ خود مراجعه‌ نمایند. بدیهی است عدم مراجعه پذیرفته­ شدگان در زمان مقرر برای ثبت­ نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.


داوطلبانی كه‌ در آزمون‌ دوره‌های‌ كاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1393 در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی كه ظرفیت آن برای نیمسال اول می‌باشد قرار گرفته‌اند، به‌ شرطی‌ مجاز به ‌ثبت‌نام‌ در مؤسسه محل قبولی خود خواهند بود كه‌ كلیه واحد‌های درسی‌ دوره ‌سه‌ ساله، كارورزی و كارآموزی خود را در رشته‌ مربوط حداكثر تا پایان شهریورماه‌ 1393 با موفقیت‌ طی‌ كرده‌ باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) باشند.


تبصره: پذیرفته ­شدگانی که کدرشته قبولی آنها در نیمسال دوم پذیرش داشته باشد و تا پایان دی ماه سال جاری موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر بشوند، اجازه ثبت نام در نیمسال دوم را خواهند یافت و در غیر اینصورت قبولی آنان ملغی می‌باشد.


 


 ب - مدارك‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌ نام‌ از پذیرفته‌شدگان:


1.    اصل‌‌ مدرك ‌‌دیپلم ‌متوسطه ‌‌نظام‌‌جدید یا گواهی‌ ‌موقت‌ ‌پایان ‌‌تحصیلات‌ متوسطه‌ نظام‌جدید در یكی‌ از شاخه‌های‌ كاردانش‌ یا فنی‌ و حرفه‌ای ‌صادره‌ از محل‌ تحصیل‌ مبنی‌ برگذراندن كلیه واحدهای درسی‌ در دوره ‌سه‌ساله‌،كارورزی و كارآموزی حداكثر تا پایان‌ شهریورماه‌ 1393.


2.       اصل‌ مدرك‌ دیپلم‌ یا گواهی‌ موقت‌ پایان‌ تحصیلات‌ نظام‌قدیم ‌(هنرستان) مبنی‌ برگذراندن‌ كلیه‌ دروس‌ چهارساله.


3.       اصل‌ شناسنامه‌ و دو برگ‌ فتوكپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آن.‌


4.       6 قطعه‌ عكس‌ 4×3 تمام‌ رخ‌ تهیه‌ شده‌ درسال‌جاری‌.


5.       ارائه فیش پستی درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم به موسسه محل قبولی.


6.    داوطلبان‌ مرد لازم‌ است‌ مدركی‌ را كه‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ آنان‌ را با توجه‌ به‌ بند ( 3-3) مندرج‌ در صفحه (2و3) دفترچه‌ راهنمای‌ آزمون‌ دوره‌های‌ كاردانی‌ نظام‌جدید(دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1393مشخص‌ كند، ارائه‌ نمایند.


7- داوطلبانی كه با سهمیه رزمندگان یا بنیاد شهید و امور ایثارگران در آزمون پذیرفته‌شده‌اند باید برابر ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه‌های مذكور به شرح ذیل اقدام نمایند.


7-1 معرفی‌نامه رسمی از ستاد مشترك سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (سازمان بسیج مستضعفین) و یا اداره كل امور اداری وزارت جهاد كشاورزی با امضاء و مهر هر یك از روسای ارگانهای مذكور كه در آن قید شده باشد (كه تا قبل از ترم دوم از طریق ارگانهای ذیربط به مؤسسات ارسال خواهد شد)، داوطلب با توجه به ماده 1و تبصره‌های چهارگانه آن در آیین‌نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و سایر شرایط مندرج در آیین‌نامه مذكور، واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان هستند.


7-2 داوطلبانی كه با سهمیه ستاد كل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (شامل كادر ثابت، پیمانی و وظیفه) و یا با سهمیه­ های ارگان بنیاد شهید و امور ایثارگران (شامل خانواده شهدا «پدر، مادر، برادر و خواهر»، همسر و فرزندان معظم شهدا و یا مفقودالاثر، جانبازان عزیز و فرزندان و همسر جانباز 25 درصد به بالا و آزادگان عزیز و فرزندان و همسر آنان) پذیرفته ­شده ­اند در زمان ثبت ­نام، ملزم به ارائه فرم و یا مدركی در رابطه با تائید سهمیه ثبت‌نامی خویش نیستند و ملاك عمل برای ثبت­ نام از آنان همان عنوان درج شده در فایل ارسالی از سوی این سازمان است.


گفتنی است، برای كلیه پذیرفته ­شدگان و همچنین آن دسته از داوطلبانی كه فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تكمیل نموده ­اند، كارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یك از كدرشته­ های انتخابی در بین متقاضیان كدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره كل وی در همان كدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته­ شده در هر یك از كدرشته­ های انتخابی و اطلاعات دیگر در سایت سازمان قرار گرفته است.


2- با توجه به كنترل های متعدد و بررسی­ هایی كه به صورت مختلف به عمل آمده، از صحت كدرشته محل قبولی اعلام شده پذیرفته­ شدگان اطمینان حاصل شده و داوطلبان پس از دریافت كارنامه از طریق سایت در صورتیكه درباره كدرشته­ های انتخابی و سایر مندرجات كارنامه سوالی داشته­ باشند، می­توانند حداكثر تا تاریخ 93/07/20 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان سنجش در رابطه با كدرشته­ های انتخابی و مندرجات كارنامه، اقدام و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اكیداً خودداری نمایند. بدیهی است به كلیه مكاتبات (اینترنتی و یا غیر اینترنتی) كه بعد از تاریخ 93/07/20 در این خصوص صورت گیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.


3-  داوطلبان گرامی می ­توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی:www.sanjesh.org و یا شماره تلفن های 99-88923595-021 در میان بگذارند و از مراجعه حضوری خودداری فرمایند.


کد خبر: 82091

وب گردی

وب گردی