قهرمانی و نایب قهرمانی واحد اسلامشهر در مسابقات سازه های ماکارونی موسسه رشدیه تبریز

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات کشوری سازه های ماکارونی موسسه آموزش عالی رشدیه تبریز را در 2گرایش راندمان و سنگین به نام خود ثبت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم سازه های ماکارونی واحد اسلامشهر با حضور در مسابقات کشوری سازه های ماکارونی موسسه آموزش عالی رشدیه تبریز که با شرکت 98 تیم از سراسر کشور از روز چهارشنبه چهارم مردادماه لغایت روز جمعه ششم مرداد ماه، توسط معتبرترین نهاد برگزاری مسابقات سازه ماکارونی در کشور، موسسه ی ایران خرپا، در سالن آمفی تئاتر پتروشیمی تبریز برگزار شد؛ توانست با برتری بر دیگر شرکت کنندگان در گرایش راندمانی، مقام قهرمانی این بخش را به نام خود ثبت کرده و بر سکوی اول این دوره از مسابقات تکیه زند.
این تیم همچنین موفق شد در گرایش سنگین نیز به کسب مقام دوم نائل آید.
در گرایش راندمان تیم keyno به سرپرستی ایمان رستم نژاد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با ثبت راندمان 2032.39 مقام اول این دوره از مسابقات را بدست آورد. همچنین در این گرایش، تیم اسکوسازه1 ،شرکت کننده آزاد و Khayam Bridge از دانشگاه خیام نیز به ترتیب با ثبت راندمان 1960.89 و 1926.52 ؛ پس از تیم واحد اسلامشهر به مقام دوم و سوم این دوره از مسابقات کشوری دست یافتند.
در گرایش سنگین نیز تیم keyno واحد اسلامشهر به سرپرستی ایمان رستم نژاد با تحمل وزن 753.1 کیلوگرم مقام دوم این دوره از مسابقات را بدست آورد؛ در این گرایش تیم های west bridgeاز موسسه آموزش عالی رشدیه تبریز و چهل ستون از دانشگاه آزاد اصفهان به ترتیب با تحمل وزن 868.2 و 741 مقامهای اول و سوم را از آنِ خود کردند.
بدین ترتیب با کسب مقام اول و دوم در هر دو گرایش دانشجویی این مسابقات، تیم سازه ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر ( ایمان رستم نژاد به همراه دکتر احسان حقیقت خرازی بعنوان راهنمای تیم سازه های ماکارونی این واحد دانشگاهی) بار دیگر در عرصه ملی خوش درخشیده و توان و تخصص دانشجویان واحد اسلامشهر را در عرصه های علمی اثبات نمودند.
گفتنی است در این دوره 610 نفر در قالب 98 تیم و 190 سازه از دانشجویان رشته های عمران، معماری و مکانیک و ... در گرایش سازه راندمان و سازه سنگین دانشجویی از استانهای سیستان و بلوچستان، خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی، گلستان، مازندران، تهران، البرز، قزوین، زنجان، لرستان، قم، چهارمحال و بختیاری، فارس و خوزستان، در این دوره از مسابقات کشوری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

200

کد خبر: 821190

وب گردی

وب گردی