مربی  وستهام در گفت و گو با ایسکانیوز: برانکو همیشه از بازیکنان ایرانی تعریف می کند/ می دانم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده است

مربی تیم وستهام انگلیس گفت: شناخت خوبی از لیگ برتر و تیم ملی ایران دارم و با برانکو در این مورد صحبت کرده ام.

نیکولا یورچوویچ مربی تیم فوتبال وستهام انگلیس در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص شناختش از فوتبال ایران گفت: لیگ برتر ایران را دنبال می کنم و همینطور از تیم ملی ایران هم خبردارم. در سالیان گذشته مربیان اهل کشور کرواسی در باشگاه های ایران و تیم ملی فعالیت داشتند و به همین خاطر شناخت خوبی از ایران دارم.

وی افزود: ایویچ، بلازویچ، بوناچیچ، استیماچ، فرانچیچ مربیانی بودند که در لیگ برتر ایران حضور داشتند و تجربه نشستن روی نیمکت تیم ملی را داشتند. همچنین دوستی نزدیکی با برانکو دارم و می دانم تیم او سال گذشته قهرمان لیگ برتر ایران شده است.

یورچوویچ ادامه داد: زمانی که در کرواسی هستم با مربیان بزرگ صحبت می کنم و اطلاعاتمان را در اختیار هم می گذاریم. می دانم که ایران کشور خوبی است و مردمان عالی دارد و بدین صورت است که از ایران شناخت بیشتری پیدا کردم.

مربی وستهام عنوان کرد: شناخت کاملی از تمام بازیکنان لیگ ایران ندارم اما برانکو چندین بار در صحبت هایش به من اعلام کرده بازیکنان خوب و با کیفیتی در ایران حضور دارند.

مترجم: حامد چاکی خبرنگار: پورعرب

600

کد خبر: 821344

وب گردی

وب گردی