گلباران ویژه حرم رضوی در روز میلاد حضرت ثامن الحجج(ع)

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از گلباران ویژه حرم مطهر رضوی در روز میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدخلیل منبتی اظهار داشت: با تاکید تولیت معزز آستان قدس رضوی مبنی بر وحدت و یکپارچگی بین خدام و خدمتیاران حرم مطهر رضوی، برای اولین بار همه خدمه و خدمتیاران با تجمع در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی به صورت یکپارچه در این مراسم شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: در این برنامه که با همکاری شهرداری مشهد از میدان شهدا و با حضور مردم ولایی مشهد آغاز می‌شود، پس از تجمع در این مکان مردم با در دست داشتن گل‎هایی به سمت حرم مطهر رضوی حرکت می‌کنند و در محل چهارراه شهدا، خدام و خدمتیاران با در دست داشتن پرچم متبرک گنبد حضرت ثامن‌الحجج(ع) پیشاپیش مردم برای عرض تبریک و شادباش به حرم حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) مشرف می‌شوند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی تصریح کرد: در این مسیر پایگاه بسیج آستان قدس رضوی با شربت و کیک از شرکت کنندگان در این مراسم پذیرایی خواهد کرد.

منبتی همچنین تاکید کرد: در ادامه مراسم خدام بارگاه علی‌‍‌بن موسی‌الرضا(ع) به همراه شرکت‌کنندگان در این مراسم وارد حرم مطهر رضوی شده و در صحن جامع رضوی تجمع خواهند کرد.

وی با اشاره به سخنران ویژه شب میلاد حضرت رضا(ع) گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی به عنوان سخنران و مداحان سیدمهدی میرداماد و سعید حدادیان به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

901

کد خبر: 822019

وب گردی

وب گردی