تفاهم‌نامه سازمان بسیج علمی با دانشگاه علمی کاربردی/ جذب سرباز پژوهشگر در سازمان بسیج علمی

رئیس سازمان بسیج علمی کشور از جذب سرباز پژوهشگر از سوی این سازمان و معرفی آنها به دانشگاه‌ها برای ادامه فعالیت علمی‌ خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین قدیانی، در حاشیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم‌نامه بین این سازمان و دانشگاه علمی و کاربردی خبر داد.

او افزود: ‌بر‌اساس این توافق‌نامه سازمان بسیج علمی کشور از ظرفیت‌های سخت‌افزاری دانشگاه علمی کاربردی استفاده می‌کند.

رئیس سازمان بسیج علمی کشور ادامه داد: سازمان بسیج علمی و دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند در کنار هم بسیار کارساز باشند، چرا‌که بچه‌های بسیجی دارای انگیزه فعالیت بالا هستند و طرح‌ها و ابتکارات خوبی دارند که می‌تواند راهگشا باشد. ما از امکانات سخت‌افزاری دانشگاه علمی کاربردی استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم به نتایج مطلوبی در حوزه پژوهش و فناوری دست یابیم.

قدیانی همچنین از حمایت طرح‌های برتر دانشجویان از سوی سازمان بسیج علمی خبر داد و گفت: ما حمایت‌های مالی و معنوی از طرح‌های برتر خواهیم داشت و سعی می‌کنیم که موانع پژوهش را برای دانشجویان از میان برداریم.

او همچنین از جذب سرباز پژوهشگر خبر داد و گفت:‌ در مقاطع تحصیلات تکمیلی افرادی هستند که طرح‌های نوآورانه دارند ما این طرح‌ها را بررسی خواهیم کرد و اگر طرح‌هایشان در هیات‌های داوری مورد تایید قرار گرفت از طرف سازمان بسیج علمی افراد به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند و می‌توانند به عنوان سرباز پژوهشگر دوره خدمت سربازی خود را بگذرانند.

200

کد خبر: 822222

وب گردی

وب گردی