نشست هم اندیشی انجمن های تجسمی کشور و دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

ستاد برگزاری دهمین جشنواره هنرهای تجسمی جشنواره به منظور هم اندیشی و همکاری های مشترک ، از انجمن های تخصصی عرصه تجسمی کشور دعوت کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دبیرخانه هنری دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر،بنابراین گزارش در بخشی از این دعوتنامه آمده است:

دهمین دوره مقطع مهمی برای ارزیابی تجربه های پیشین و آغاز فصل نوینی برای ارتقا، توسعه و کیفیت بخشی رویکردی که پیش از هر نکته ای مقوم بنیانهای جمعی و هم افزایی کنشگران این عرصه و رسیدن به جایگاه بایسته هنرهای تجسمی این مرز و بوم در عرصه ملی و جهانی را آرمان گرفته است.

از این رو در نظر دارد در نشست ویژه نمایندگان انجمن ها و مجامع ضمن تشریک مساعی و تحلیل تجربه های ادوار گذشته، پیشنهادها و برنامه های این دوره تشریح و زمینه های تعامل و مورد علاقه در این خصوص بررسی و تصمیم سازی شود.
گفتنی است، این جلسه با حضور "مجید ملانورورزی" مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره،"مجتبی آقایی" دبیر کل جشنواره دهم ، "جمشید حقیقت شناس" دبیر هنری ، "عبدالرحیم سیاهکارزاده "دبیر اجرایی ،علی محمد زارع سرپرست موزه هنرهای معاصر و نمایندگان انجمن ها برگزار می شود.

دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با حمایت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر بهمن سال جاری برگزار می شود.

503

کد خبر: 822242

وب گردی

وب گردی