سردار آسوده: تحریم ها اثربخشی سپاه را هدف گرفته اند

مشاور نماینده ولی فیه در سپاه پاسداران در مورد دلایل اصلی تحریم های جدید علیه سپاه گفت: از دلایلی اصلی این کار می توان به اثر بخش بودن سپاه اشاره کرد.

سردار محمد علی آسوده مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکا نیوز درباره تحریم های جدید آمریکا بیان کرد: یکی از دلایل مهم این که آمریکا تحریم های جدید علی الخصوص علیه سپاه اعمال کرده است به اثر بخش بودن سپاه بر می گردد که حالا توانمند شده و محکم در برابر دشمنان ایستاده است.
وی با اشاره به توانمند شدن سپاه در دهه های اخیر و حمله موشکی به مواضع داعش گفت: قدرت سپاه طوری شده است که اگر دشمن در خارج از مرزهای کشور کاری بر علیه ایران انجام دهد سپاه جواب آن ها را خواهد داد.
سردار آسوده با اشاره به کمک های سپاه به کشور های عراق و سوریه اظهار داشت: آمریکا در این کشور ها نتوانست کاری از پیش ببرد و با مشکلاتی مواجه شده است و آمریکا می خواست با جنگ در سوریه امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کند ولی به این مهم هم نتوانست دست یابد.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به حمله تروریستی در حرم امام خمینی و مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه در جواب این اقدامات جواب محکمی به دشمنان داد.
سردار آسوده ضمن تأکید بر کمک های سپاه به دولت بیان کرد: سپاه در همه دوران ها به دولت ها کمک می کرده است در زمان حال هم ما به دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی برای رسیدن به اهداف آن کمک می کنیم.
وی با اشاره به گفته یکی از مقامات آمریکای در مورد سپاه مبنی بر این که تا هر زمانی این ارگان بر سر کار است ما نمی توانیم به اهداف خود برسیم پس باید آن را از سر راه برداریم اظهار داشت : آن ها تحریم ها را بیشتر می کنند تا سپاه را از سر راه بردارند در صورتی که در اشتباه هستند زیرا مردم، دولت و رهبری پشتیبان سپاه هستند .

کد خبر: 822705

وب گردی

وب گردی