پرسپولیس از الهلال در آزادی میزبانی می‌کند؟

کانون هواداران الهلال در عمان اعلام کرد که در صورت رقیب شدن الهلال با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ریاض میزبان نماینده کشورمان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت کانون هواداران الهلال در عمان، کنفدراسیون فوتبال آسیا مقرر کرده است که یک تیم نمی‌تواند بیش از یک بازی در یک ورزشگاه انجام دهد، در نتیجه دیدار الهلال با العین در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار می‌شود.

این سایت در ادامه ادعای عجیبی کرد و نوشت: در صورت صعود الهلال به مرحله نیمه نهایی هم مقابل الاهلی یا پرسپولیس ایران در همین ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض بازی خواهد کرد.

این ادعا سایت عمانی در شرایطی است که هنوز اختلاف بر سرمیزبانی نمایندگان کشورمان با سعودی‌ها به پایان نرسیده است و در صورت صعود پرسپولیس و رقیب شدن با الهلال دیدار این دو تیم مثل گذشته در کشور بی طرف برگزار خواهد شد،مگر اینکه اتفاق جدیدی رخ داده باشد و هنوز رسانه ها از آن خبری نداشته باشند.
به هر حال اگر این ادعا درست باشد باید منتظر باشیم ،پرسپولیس هم در آزادی از الهلال میزبانی کند واین تیم عربستانی بازهم جو آزادی را تجربه کند.

601

کد خبر: 823108

وب گردی

وب گردی