کرانچار: سپاهانی‌ها میلی به بردن نداشتند/ قول می‌دهم بهتر می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از این شکست چیزی نمی‌توانم بگویم، اما در ادامه تیم بهتر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از شکست مقابل فوتبال پدیده مشهد اظهار داشت:بعد از شکست نمی توانم چیزی بگویم چرا که تیم باخته است ما به دنبال جبران هستیم اشتباهای زیادی داشتیم من انتظار این نتیجه را نداشتم پدیده تیم بسیار خوبی رو دارد.

وی ادامه داد: پدیده تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. تنها انتقادی که من از این بازی دارم روی اشتباه داوری است. مخصوصاً گل دوم پدیده که به نظرم خطا بود. داور با بازیکنان پدیده مهربان‌تر بود ولی این چیزی از ارزش‌های تیم پدیده کم نخواهد کرد. ما بازی را بد شروع کردیم از دقیقه اول پر از اشتباه بودیم. در دریافت گل اول مقصر خودمان بودیم. به دنبال این بودیم که نیمه دوم جبران کنیم و سعی کردیم که بهتر باشیم ولی پدیده بهتر از ما در نیمه دوم ظاهر شد. به نظرم بازیکنان ما میل به بردن نداشتند. من تذکرات را داده بودم که ممکن است در نیمه دوم پدیده بهتر از ما ظاهر شود که این اتفاق افتاد. از خریدهای‌مان راضی هستیم. بازیکنانی که گرفتیم مطمئناً رفته رفته بهتر خواهند شد و این قول را خواهم دارد در ادامه تیم خوبی خواهیم داشت.

کرانچار افزود: به نظرم تیم پدیده از موقعیت‌های خودش به خوبی استفاده کرد و ما باید از این شکست درس بگیریم به نظرم چیزی از ارزش‌های سپاهان بعد از این شکست کم نخواهد شد و ما مطمئناً در ادامه جزو تیم‌های بالانشین خواهیم بود و رفته رفته بهتر خواهیم شد.

وی در پایان اظهار داشت: من به هواداران پرشور سپاهان حق می‌دهم. مقصر این شکست من هستم ولی هواداران ما درک بالایی دارند شرایط تیم را درک می‌کنند می‌دانم که دوست دارند همیشه تیم محبوب‌شان پیروز باشد. این شکست تلخ بود و من قول می‌دهم جبران کنم.

601

کد خبر: 823152

وب گردی

وب گردی