شمارش معکوس برای اخطار جدی به منصوریان/تاهفته پنجم صبر کنید!

منصوریان در بازی دوم خود نیز به نتیجه نرسید تا باز هم آمار بازی های فصل قبل تکرار شود و برخی در انتظار برکناری وی هستند.

به گزارش ایسکانیوز،باخت استقلال در هفته اول و توقف خانگی مقابل استقلال خوزستان باعث انتشار شایعاتی در خصوص به خطر افتادن جایگاه منصوریان در تیم آبی پایتخت شد.

امروز تعدادی مدعی شدند که هیات مدیره باشگاه به منصوریان اعلام کرده در صورت عدم موفقیت و کسب نتایج قابل قبول تا هفته پنجم، ممکن است او از کار برکنار شود اما مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال این مساله را تکذیب می‌کند.

مسوولان تیم اعلام کردند فعلا هیچ اخطار یا اولتیماتومی به کادرفنی تیم استقلال داده نشده است و برخلاف ادعای برخی رسانه‌ها، اعضای هیات مدیره استقلال، متفق‌القول بر حمایت از علیرضا منصوریان تاکید دارند.

اما این در حالی است که شنیده می شود در حال حاضر مسوولان این تیم در انتظار این هستند که اوضاع را در هفته های آتی مورد بررسی قرار دهند زیرا استقلال طی دو هفته یک امتیاز دریافت کرده و امتیاز سوزی را از همین ابتدا در دستور کار خود قرار داده است و این اتفاق در حالی رخ داده که منصوریان تمام خواسته های خود را در تیم لحاظ کرده و در مورد خرید بازیکن نیز هر چه که خواسته انجام شده و بهانه ای در کار نیست که عدم نتیجه گیری را به آن ربط دهد.

کد خبر: 823448

وب گردی

وب گردی