همه پول گرفتند/این نتایج و اعتصاب؟!

خبر اعتصاب بازیکنان استقلال بسیار جالب بود اما خود بازیکنان نیز چنین فکری نکردند زیرا بهانه ای برای این اقدام وجود ندارد.

به گارش ایسکانیوز،با اینکه گفته می شود باشگاه استقلال با وجود گذشت 2 هفته از آغاز لیگ‌برتر هنوز پولی به بازیکنان تازه واردش پرداخت نکرده است این شائبه به وجود آمده که ممکن است بازیکنان در اعتراض دست به اعتصاب بزنند.

اما با اینکه برخی بازیکنان به دلیل عدم دریافت پول دچار مشکل هستند و اعتراض خود را بارها اعلام کردند اما با توجه به نتایج کسب شده استقلالی ها برنامه ای برای اعتصاب ندارند زیرا این اقدام در حالی صورت می پذیرد که تیم تمام امتیازات را کسب کرده باشد و تمام توقعات مدیران برآورده شده باشد و حرفی باقی نماند اما استقلال نه تنها امتیازی کسب نکرده بلکه دو بازی ضعیف ارائه کرده و این عملکرد قطعا پاسخی برای اعضای این تیم در پی ندارد و بازیکنان نیز فعلا اعتراضی ندارند تا عملکردشان توسط مسوولان تیم زیر سوال نرود.

با این حال مسوولان استقلال پس از شنیدن این خبر واکنش نشان دادند و اعلام کردند که مطمئنا به زودی و در اولین فرصت که پول برسد مبلغی از قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کنند اما معتقدند که در تیم شرایط اعتصاب وجود ندارد و هم مدیران و هم بازیکنان باهم بدون حاشیه کار را پیش می‌برند.

البته مدیران باز هم تاکید کردند که بازیکنان بخشی از پول خود را گرفته‌اند چرا که اگر این اتفاق نمی‌افتاد سازمان لیگ کارت بازی صادر نمی‌کرد و مطمئنا در اسرع وقت بخش دیگری از طلب بازیکنان را پرداخت می شود.

کد خبر: 823454

وب گردی

وب گردی