استقلال و مشکل گلزنی جدی/نه بیت سعید و نه شهباززاده!

استقلال با مشکل گلزنی روبروست و مربیان عملا از دو مهاجم اصلی خود رضایت ندارند و به این موضوع اشاره کردند.

به گزارش ایسکانیوز،مهاجمان استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ چیزی از خود نشان ندادند.

درست در روزهایی که هواداران استقلال ازجدایی کاوه رضایی دچار شوک شده بودند استقلالی‌ها با سجاد شهباززاده وارد مذاکره شده تا جای خالی شماره 9 این تیم را پر کنند.

وقتی شهباززاده استقلالی شد منصوریان ادعا کرد این بازیکن مهاجم مورد علاقه اش است و حتی پیراهن شماره 10 استقلال را به این بازیکن بازگرداند اما شهباززاده در هفته اول اصلا عملکرد خوبی نداشت و در هفته دوم هم نیمکت نشین شد.این بازیکن از فصل قبل مورد نظر منصوریان بود و عملکردش در نفت تهران نیز کاملا گویای میزان آمادگی اش اما مربی استقلال باز هم از جذب وی منصرف نشد.

شهباززاده زمانی که به بازی آمد کار خاصی انجام نداد تا دو هفته ناکام را در استقلال پشت سر بگذارد، آن هم استقلالی‌ که این روزها هم بازیسازهایی مثل جباری و جباروف دارد و هم سانتر کننده های قهار.

این در حالی است که آمادگی و اوضاع ظاهری بازیکنان اسم دار تیم هیچ کدام برای استقلال کار ساز نبوده و حالا منصوریان حسرت بازیکنانی چون رضایی و برزای را می خورد که به راحتی آنها را از دست داد.

این مساله باعث شده کادر فنی از عملکرد این مهاجم ناراضی باشد و بعید نیست شهباززاده به ذخیره قربانی تبدیل شود و این داستان ادامه دار شود اوضاعی که در مورد بیت سعید نیز اتفاق افتاده و استفلال در جذب مهاجم موفق نبوده است.

کد خبر: 823843

وب گردی

وب گردی