تهران- ایسکانیوز: مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت یکساله شدن مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه ای را صادر کرد.


متن این بیانیه به شرح زیر است:


دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان يكی از نهادهای برخاسته از انقلاب اسلامی با حمايت بنيانگذار جمهوري اسلامی ايران و درايت آيت الله هاشمی رفسنجانی با هدف گسترش آموزش عالی در كشور شكل گرفت و راهی پرفراز و نشيب را طی كرد. بردن آموزش عالی به دورترين نقاط ایران اسلامی تنها از كسانی ساخته است كه آن را با تمام وجود دوست می دارند و برای سربلندی آن از هيچ كاری دريغ نمي كنند.


اكنون جوانان ما در دل كوير ها، در نقاط مرزی، در شهرهای دور و زير آسمان آبی اين كشور در حال يادگيری علم وفناوری هستند و وجود دانشگاه آزاد اسلامی موجب توزيع عادلانه دانش در سراسر كشور شده است. خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی از مرز قضاوت های سطحی عبور كرده است و كميت و كيفيت آن به حدی رسیده است كه هيچكس نمي تواند آن را انكار كند. دانشگاه آزاد اسلامی در زمانی به وجود آمد كه كشور سالهای پرتلاطم اوايل انقلاب را طی می كرد.


دشمن در بخشی از خاك كشور عزيز ما اردو زده بود و عمده هزينه های كشور صرف جنگ مي شد. در چنين شرايطی كه مردم براي تامين ارزاق عمومی با مشكلات متعددی روبه رو بودند، درايت تعدادی از دورانديشان كشور به تشكيل اين نهاد مهم متمايل گرديد. كسانی كه مي دانستند جنگ با جهالت و عقب ماندگی همپايه جنگ رودر رو با دشمن اهميت دارد.


دانشگاه آزاد اسلامی که از زرین ترین برگ های کتاب تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است در شهریور سال 92 با انتخاب شایسته و در خور شان دکتر میرزاده به عنوان رییس آن عنایت پروردگار متعال شامل حال این جامعه بزرگ علمی شد و این مکان مقدس به یک جایگاه گردش نخبگان تبدیل گردید و سکان این مهم نیز در دست یک شخص امین و تدبیر گری قرار گرفت.


اعتقاد ما بر آن است که طینت پاک ادله امین بودن، اندیشه پاک ادله کارآمدی و پیشینه مدیریتی آگاهانه نشانه تدبیر افراد است و این امر در این یکسال مدیریت و سال ها حضور در هیات امنا به عینه بر ما اثبات شده است که دکتر میرزاده شایسته ترین فرد برای تصدی این جایگاه مقدس بوده است که در پی آن مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (اتحادیه سوم) ضمن اعلام حمایت تمام قد از دانشگاه آزاد اسلامی، هیات امنا و ریاست دکتر میرزاده مراتب قدردانی و تشکر خود را از ایشان در یکسال حضور و تاثیر مثبتشان در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان اعلام میدارد.خداوند حافظ تمامی زحمتکشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.انشاا...


مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی


(اتحادیه سوم)

کد خبر: 82431

وب گردی

وب گردی