دیدار فرمانده سپاه ‌بویراحمد با خانواده شهید رسانه‌

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار با خانواده شهید «خداعفو عبدیان» تنها شهید عرصه رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، عصر روز سه شنبه 17 مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد به همراه اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید «خداعفو عبدیان» تنها شهید رسانه این استان دیدار کردند.

سرهنگ داریوش مثنوی در این دیدار با اشاره به خدمات ارزنده شهید عبدیان در حوزه اطلاع‌رسانی، اظهار داشت: نام و یاد شهید آن شهید والامقام به عنوان تنها شهید رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد همواره باید ارج نهاده شود.

وی شهدا و ایثارگران را بزرگ‌ترین سرمایه‌های نظام دانست و افزود: خانواده‌های معظم شهدا میراث گرانبهای انقلاب اسلامی بوده و دیدار با آنها، سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد به حوزه اطلاع‌رسانی و رسالت بزرگ خبرنگاران در جامعه کنونی اشاره داشت و گفت: خبرنگاران از مهم‌ترین ابزار ما برای مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند.

مثنوی با بیان اینکه خبرنگاران در حوزه فرهنگی مظلوم‌ترین افراد هستند، ابراز کرد: شهید خداعفو عبدیان از تصویربرداران خوب استان و کشور بود که نامش همواره در یادها می‌ماند.

901

کد خبر: 824589

وب گردی

وب گردی