رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه: شهرستان شدن محمدیه را پیگیری می کنیم

قزوین- رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: در دوره پنجم شوراها با کمک نمایندگان مجلس و حمایت استاندار شهرستان شدن محمدیه، اجرای مترو هشتگرد به محمدیه و ساخت بیمارستان را پیگیری می کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، علی کاظمی در جلسه با شهردار و اعضاء جدید و قدیم شورای شهر محمدیه که یکشنبه شب در محل سالن جلسات شورا برگزار شد اظهارداشت: بزودی کارت شهروند در این شهر در اختیار شهروندان قرار می گیرد تا تسهیلات لازم برای ارائه خدمات به مردم مهیا شود.

وی بیان کرد: با داشتن این کارت شهروندان می توانند از اتوبوسهای شرکت واحد استفاده کنند و با این طرح از جابجایی پول نقد جلوگیری می شود و شهروندان در مسیرهای قزوین، محمدیه، الوند و مهرگان می توانند از این کارت استفاده کنند.

کاظمی تصریح کرد: چند کار بسیار مهم در شهر محمدیه با کمک نمایندگان و استاندار محترم در حال پیگیری است که شهرستان شدن، اجرای متروی هشتگرد به محمدیه، ساخت بیمارستان از اولویتهاست.

کاظمی گفت: جابجایی عوارضی هم از دغدغه های مردم شهر است که امیدواریم این موضوع نیز پیگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه بیان کرد: همچنین در مدت یادشده ۴۴۵ نامه به کمیسیون عمرانی، ۴۹۳ نامه به کمیسیون فرهنگی و ۴۴۹ نامه به کمیسیون حقوقی ارجاع شده است.

وی بیان کرد: بودجه شورا نیز از ۸۰ میلیون تومان در سال ۹۲ به ۳۱۰ میلیون تومان در سال جاری رسید که این بودجه نیز مدیریت و حسابرسی می شود.

در این جلسه علیرضا بیات منتخب جدید شورا گفت: امیدواریم با استفاده از تجارب اعضای سابق بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کرده و رضایت شهروندان را جلب کنیم.

امید منفرد دیگر منتخب دوره پنجم شورای شهر محمدیه نیز اظهارداشت: با حفظ وحدت و انسجام بین اعضا و شهردار آینده باید بتوانیم منشاء خدمات به مردم باشیم.

شمس الله غلامی هم که در دوره جدید به شورا راه یافته بیان کرد: با اسیب شناسی مشکلات و چالش های دوره های گذشته باید بتوانیم با رفع موانع موجود با سرعت بیشتری در مسیر توسعه شهری گام برداریم.

وی افزود: توجه به مشکلات ناحیه شهری مهرگان باید در کنار سایر مسائل مورد توجه شورا قرار گیرد و از این منطقه نباید غافل شد.

کمال سیاه دهنی عضو دیگر شورا هم گفت: با استفاده از نخبگان شهری می توانیم از ایده های شاخص برای ارتقاء خدمات شهری بخوبی استفاده کنیم.

ایوبی عضو دوره چهارم شورا اظهارداشت: در دوره گذشته در کنار همه سلایق و دیدگاهها در امور شهری همدلی خاصی میان اعضا و شهردار وجود داشت و این همدلی به موفقیت در کارها منجر شده بود.

وی بیان کرد: توجه به درآمد پایدار شهری، اجرای برنامه های فرهنگی، عمرانی، توجه به خواسته ها و دغدغه های مردم و دوری از حواشی و سیاسی بازی به روند اجرای طرح ها شتاب خوبی بخشیده بود.

علی یارحسنی عضو جدید شورا هم اظهارداشت: امام جمعه محمدیه در کنار فرماندار و نیز هماهنگی خوب شورا و شهرداری به موفقیت ما کمک موثری کرد که در این دوره نیز باید وحدت خودرا حفظ کرده و بسرعت برای تعیین شهردار برنامه ریزی کنیم و به جمع بندی برسیم.

901

کد خبر: 826198

وب گردی

وب گردی