دستگیری چهار سارق حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اردل ۴ سارق حرفه‌ای را با ۱۱ فقره سرقت دستگیر کردند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار غلامعباس غلامزاده اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام، مغازه، منزل، موتورسیکلت و محصولات کشاورزی رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اردل قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند 4 سارق حرفه‌ای را دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بخنیاری بیان کرد: براساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 11 فقره سرقت اعتراف کردند که متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

غلامزاده از کشف بیش از 39 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس با استان یاسوج خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر قصد یک سوداگر مرگ برای انتقال عمده مواد مخدر به استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهکلویه و بویر‌احمد پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی با مقام قضایی یک دستگاه خودرو سمند این قاچاقچی را در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بخنیاری تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 39 کیلو 800 گرم تریاک جاساز کشف و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

غلامزاده با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی در گفت وگو با تسنیم ادامه داد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ همواره در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

901

کد خبر: 827526

وب گردی

وب گردی