انتخاب  محسن هاشمی برای ریاست شورای شهر کمترین توقع تهرانی‌هاست

انتخاب وی برای ریاست شورای شهر کمترین توقع تهرانی‌هاست با بیان اینکه مردم تهران توقع داشتند که محسن هاشمی به عنوان شهردار تهران انتخاب شود، گفت: در جلسات خصوصی هم به اعضای شورای پنجم گفتم اما به هر دلیلی دوستان صلاح ندانستند که نام وی به عنوان شهردار از لیست شورا خارج شود.

به گزارش ایسکانیوز اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران ضمن اشاره به اولویت‌های شورای پنجم شهر تهران گفت: انضباط مالی و برنامه ریزی برای کسب درآمدهای مستمر و پایدار باید جزو اولویت‌های شورای بعدی قرار گیرد.

وی بر همین اساس افزود: همانطور که شورای شهر چهارم بیش از 40 درصد از بودجه خود را به حمل و نقل و ترافیک اختصاص داد، شورای پنجم نیز باید این موضوعات را در اولویت خود قرار دهد.

عضو شورای شهر تهران درباره انتخاب نجفی به عنوان شهردار تهران، اظهار داشت: نامبرده شخصی است که آزمایش خود را نشان داده و از چهره های ملی کشور به حساب می آید.

دوستی در پاسخ به این سوال که آیا بیماری قلبی نجفی مانع از مدیریت او در شهرداری تهران می‌شود یا خیر؟، گفت: به نظرم این سوال باید از خود ایشان پرسیده شود اما در کل با توجه به سابقه‌ام در شهرداری و شورای شهر، به نظر بنده لایق‌ترین گزینه برای شهرداری تهران محسن هاشمی بود.

وی در ادامه افزود: حتی در جلسات خصوصی با اعضای شورای شهر پنجم هم بارها عرض کردم که هیچ فردی بهتر از محسن هاشمی برای شهرداری تهران نیست، اما به هر دلیلی دوستان صلاح نداستند که نام ایشان از لیست اعضای شورا خارج شود.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مردم تهران توقع دارند محسن هاشمی حداقل به ریاست شورای شهر انتخاب شود، گفت: هرچند مردم توقع داشتند هاشمی شهردار تهران شود اما در حال حاضر کمترین توقع تهرانی‌ها از اعضا، انتخاب وی به عنوان رئیس شورای شهر است.

آنا

700

کد خبر: 827833

وب گردی

وب گردی