اجازه نمی‌دهیم ماشین‌سازی دچار مشکل شود/ در حال رایزنی با مالک گسترش فولاد هستیم

 رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: اجازه نمی‌دهیم ماشین‌سازی دچار مشکل شود و این تیم با قدرت به حضور در مسابقات لیگ دسته اول ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه ماشین‌سازی که قدیمی‌ترین تیم فوتبال شمال غرب به شما می‌رود با مشکلات عدیده مالی و مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کند. پس از تغییر چند باره مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی، بازیکنان این تیم هم در اعتراض به عدم دریافت مطالبات خود قراردادشان را فسخ کردند.

روز گذشته و امروز (یکشنبه) رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی و محمدرضا شریعت‌زاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی جلسه‌ای را برگزار کردند تا وضعیت بازیکنان مشخص شود.

جواد ششگلانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در این باره اظهار داشت: ما جلسه دیگری را تا ساعات آینده برگزار می‌کنیم و تصمیم نهایی را اتخاذ خواهیم کرد. هر چه هست اجازه نمی‌دهیم ماشین‌سازی دچار مشکل شود و این تیم با قدرت به حضور در مسابقات لیگ دسته اول ادامه خواهد داد.

وی در مورد درخواست محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه گسترش فولاد برای خرید امتیاز باشگاه ماشین‌سازی گفت: در حال رایزنی با مالک گسترش فولاد هستیم. هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم و همان‌طور که گفتم امشب وضعیت باشگاه ماشین‌سازی روشن می‌شود.

604

کد خبر: 828406

وب گردی

وب گردی