ورزش و جوانان به تنهایی پاسخگوی تمام مطالبات جامعه هدف نیست

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ورزش و جوانان به تنهایی پاسخگوی تمام مطالبات جامعه هدف نیست، گفت: انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها اجرایی و نهادها برای تحقق اهداف این اداره همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، سید‌محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: 100 پروژه ورزشی در استان در دست اجرا بوده که از این تعداد 26 مورد از محل اعتبارات استانی، 23 پروژه ملی و 51 مورد نیز از محل اعتبارات نفت است.

وی عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و همکاری نماینده عالی دولت، مدیرکل راه و شهرسازی و دیگر مسئولان استانی خانه جوان این استان که هم اکنون مشکل زمین دارد، از محل اعتبارت ملی احداث می‌شود.

علوی با تاکید بر اینکه ورزش و جوانان به تنهایی پاسخگوی تمام مطالبات جامعه هدف نیست، ابراز کرد: انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها اجرایی و نهادها برای تحقق اهداف این اداره همکاری و تعامل لازم را داشته باشند و البته با همفکری سازمان‌های مردم نهاد، قهرمانان، ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و مجموعه کارکنان این اداره قدم‌های خوبی برای توسعه ورزش و کمک به مسائل فرهنگی جوانان برداشته می‌شود.

وی بیان کرد: سال 94-95 با رایزنی مجموعه مدیران استانی از محل اعتبارات خاص وزارت نفت 15 میلیارد و 300 میلیون تومان برای توسعه ورزش در شهرستان‌های گچساران، باشت و بهمئی اختصاص یافت که این میزان در سال 95-96 به 23 میلیارد و 500 میلیون تومان رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تسریع در روند اجرای پروژه‌های ورزشی شهرستان بویراحمد و دنا از محل اعتبارات خاص وزارت نفت پیگیر اختصاص 30 میلیارد تومان هستیم که هنوز نهایی نشده ولی در مجموع خوشبین هستیم.

علوی ادامه داد: جدا از اعتبارات اختصاص یافته، نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با رایزنی‌های انجام شده توانست 5 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار از وزارت نفت برای تزریق به پروژه‌های ورزشی استان اخذ کند.

901

کد خبر: 828847

وب گردی

وب گردی