بهره‌برداری از چهار هزار و 492 پروژه وزارت نیرو همزمان با هفته دولت

سرپرست وزارت نیرو گفت: همزمان با هفته دولت چهار هزار و 492 پروژه مربوط به فعالیت‌های این وزارتخانه در سراسر کشور با اعتباری بالغ بر 39 هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از وزارت نیرو ، ‌ستار محمودی که همزمان با ششمین روز هفته دولت به منظور افتتاح چهار پروژه آب و برق به استان ایلام سفر کرده است با حضور در جمع خبرنگاران به سرمایه گذاری این وزارتخانه برای توسعه شبکه‌های برق و آب استان اشاره کرد و گفت: در دو سال و نیم اخیر بیش از 28 هزار میلیارد ریال برای توسعه شبکه‌های آبرسانی و برق رسانی این استان هزینه شده است که در این استان طی ادوار گذشته بی سابقه است.

او با تاکید بر اینکه همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت چهار هزار و 492 پروژه مربوط به فعالیت‌های این وزارتخانه در سراسر کشور به بهره‌برداری خواهد رسید، ادامه داد:‌ این پروژه‌ها در حوزه‌های برق و آب هستند و 39 هزار میلیارد ریال در مجموع برای اجرای این طرح‌ها سرمایه گذاری شده است.

محمودی افزود: 4.5 میلیون مشترک جدید شهری و روستایی در دولت یازدهم از خدمات آب و فاضلاب بهره‌مند شده‌ا‌ند و در بخش فاضلاب نیز روزانه یک میلیون و 100 هزار متر مکعب فاضلاب کشور تصفیه شده است.

سرپرست وزارت نیرو به فعالیت های بخش برق در دولت یازدهم نیز اشاره کرد و یادآور شد: طی چهار سال گذشته هفت هزار و 900 مگاوات به ظرفیت برق کشور و حدود 180 مگاوات نیز به ظرفیت انرژی‌های تجدید پذیر افزوده شد.

افتتاح پروژه آب شیرین‌ کن و پست 63 کیلووات صالح‌آباد، افتتاح یک ایستگاه پمپاژ، بهره برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب سرابله و همزمان شروع عملیات اجرایی مجتمع آب ‌رسانی روستای شباب و شله‌کش از جمله برنامه‌ی ستار محمودی در سفر یک ‌روزه در ایلام است.

402

کد خبر: 831482

وب گردی

وب گردی