لوو: روحی جدید به تیم ما تزریق شد

یواخیم لوو، سرمربی آلمان پس از پیروزی 6-0 مقابل نروژ مدعی شد که این پیروزی باعث بهبود روند آنها و پیشرفت ژرمن ها خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، در جریان دیدار مقابل جمهوری چک، بعضی هواداران آلمان با سر دادن شعارهایی در حمایت از نازی و هیتلر، باعث عصبانیت یواخیم لوو شده بودند که حال سرمربی آلمانی مدعی شد که این پیروزی، روحیه دیگری به تیمش منتقل کرده است.

او گفت:" بازی کردن در اشتوتگارت خیلی لذت بخش بود ما روند خوبی داشتیم و این زیبایی فوتبال را نشان می‌دهد. پس از بازی مقابل جمهوری چک، گفتیم که باید روح جدیدی به تیم تزریق شود و بدین ترتیب پیشرفت خوبی مقابل نروژ داشتیم. پس از مدت ها در خانه پیروز شدیم و پیش از بازی به نظر، تماشاگران منتظر برگزاری آن بودند."

ورنر، مهاجم لایپزیش نیز درباره بازی گفت:" رویکرد و احساسات ما نسبت به بازی مقابل چک کاملا متفاوت بود. از دقیقه اول موضوع را جدی گرفتیم و متوقف نشدیم. خوشحالم که حالا برای تیم ملی ثابت بازی می‌کنم. تجربه چنین چیزی در خانه بسیار ویژه است و برایم اهمیت زیادی دارد و خوشحالم که استقبال گسترده ای از من شد. از همه هواداران ممنونم، شما فوق العاده بودید."

606

کد خبر: 833828

وب گردی

وب گردی