صدور حکم شهردار مشهد در هفته جاری/رسیدگی به پروژه های نیمه تمام شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از صدور حکم شهردار مشهد در هفته جاری خبر داد.

محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در مورد زمان صدور حکم شهردار این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: فرآیند صدور حکم شهردار در وزارت کشور در حال پیگیری است و ما پیش بینی کرده ایم که این حکم در هفته جاری صادر خواهد شد.

وی درباره عقب افتادن زمان صدور حکم شهردار، تصریح کرد: فرآیند صدور حکم کاملا طبیعی است زیرا این فرآیند براساس مستندات و مدارک مورد نیاز باید طی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که شورای شهر در حوزه های مختلفی ماموریت رسیدگی دارد، ادامه داد: نظارت و تدوین قوانین و مقررات و آیین نامه را در اولویت کار شورا در دستور کار داریم که در هر دو بخش در حوزه نظارتی ارتباطاتی را با مناطق شهرداری برقرار کرده ایم و همچنین فرایند اصلاح کارگروه های نظارتی را در پیش داریم.

حیدری با بیان این که کارشناسی طرح و لوایح را با قوت مورد بررسی قرار داده ایم، افزود: مهمترین بحث مورد نظر شورا، اصلاح فرآیندها است تا بتوانیم پاسخگوی مردم به صورت سریع تر و آسان تری باشیم.

وی ادامه داد: در حوزه بحث های سرمایه گذاری شورا آمادگی خود را برای جذب سرمایه گذار اعلام کرده تا تسهیلات و امکانات لازم را برای سرمایه گذاران فراهم کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: رویکرد حوزه فرهنگی تغییر خواهد کرد و بیشتر در حوزه ارتقای فرهنگ شهروندی و احساس تعلق به شهر بر روی این متغیرها صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به این که شورا بر حوزه ماموریت های شهرداری توجه جدی خواهد داشت، ادامه داد: حمایت ونقش آفرینی سمن ها یکی از اولویت های دیگر شورا است.

حیدری در پایان گفت: مهمترین بحث فراهم کردن شرایط برای پروژه های نیمه تمام شهرداری است که شهرداری پروژه های نیمه تمام زیادی در حوزه های عمرانی و مناطق دارد که متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده ما پروژه جدیدی را شروع نخواهیم کرد تا این پروژه ها نیمه تمام به نتیجه برسد.

900/901

901

کد خبر: 835455

وب گردی

وب گردی