درخشان:بازیکنان پرسپولیس یکدل و متحد هستند/ پرسپولیس توانایی شکست الهلال را دارد/ اخراج کامیابی نیا درست بود

سرمربی سابق پرسپولیس گفت:تیم الهلال عربستان قوی تر از الاهلی است ولی من اعتقاد دارم که پرسپولیس توانایی شکست الهلال عربستان رادارد.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز در خصوص بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان گفت:پرسپولیس خیلی زود به گل رسید و توانست برتری خودش را اثبات کند و 10 نفره شدن پرسپولیس دارای خوبی هایی بود از جمله انکه منجر شد از ضد حملات به درستی استفاده نماید و قدر موقیعت ها را بداند که منجر به گل های بعدی پرسپولیس شد.

وی در ادامه بیان کرد: اشتباه تیم الاهلی عربستان اینجا بود که فکر می کرد با زدن گل مساوی کار پایان یافته است و تیم پرسپولیس از این اشتباه استفاده کرد و با انجام تعویض های به موقع و درست برتری خود را بر حریف اثبات کرد، من معتقد هستم که بازیکنان پرسپولیس یکدل و متحد هستند و توانستند با پیروزی زمین بازی را ترک کنند.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه در مورد اخراج کمال کامیابی نیا افزود: کامیابی نیا توپ گیر خوبی است اما نباید این خطا را انجام می داد و تیم را دچار چالش می کرد و به نظر من اخراج کامیابی نیا درست بود.

وی در پایان در خصوص حریف بعدی پرسپولیس گفت: تیم الهلال عربستان قوی تر از الاهلی است ولی من اعتقاد دارم که پرسپولیس توانایی شکست الهلال عربستان رادارد.

602

کد خبر: 836522

وب گردی

وب گردی