تمرین شاداب آزاد و فرنگی‌کاران برگزار شد/ قهرمان المپیک میهمان ویژه تمرین امروز کشتی‌گیران

در آستانه حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا آخرین تمرینات تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در خانه کشتی در حال برگزاری است.

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات کشتی بازی‌های داخل سالن آسیا روزهای اول تا 4 مهر ماه به میزبانی عشق‌آباد در ترکمنستان برگزار خواهد شد که به همین منظور تیم‌های ملی کشورمان آخرین روزهای تمرینات خود را در خانه کشتی دنبال می‌کنند.

صبح امروز از ساعت 10 تمرین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با حضور نفرات شرکت‌کننده زیر نظر اعضای کادر فنی، برگزار شد. در این جلسه تمرینی آزادکاران پس از گرم کردن به مرور فن و تمرین کشتی پرداختند.

البته در تمرین امروز عزت‌الله اکبری که در جلسات قبل کمی از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شده بود، سبک‌تر تمرین کرد و فشار زیادی نیاورد. در این تمرین که زیر نظر محمد طلایی، امیر توکلیان و عباس حاج‌کناری برگزار شد، مربیان تاکید داشتند تا آخرین لحظه حریف را تعقیب کنند و تا کسب امتیاز کشتی را رها نکنند.

تمرین تیم ملی کشتی فرنگی نیز برای حضور در بازی‌های داخل سالن از ساعت 11 آغاز شد. پیش از شروع تمرین علی اشکانی سرمربی تیم ملی دقایقی برای فرنگی‌کاران صحبت و نکات لازم را به آنها گوشزد کرد. فرنگی‌کاران به صورت 2 به 2 به تمرین کشتی و مرور فن پرداختند.

علی اشکانی سرمربی، محمدعلی چمیانی و داود گیل‌نیرنگ و مهرداد اسفندیاری‌فر در تمرینات فرنگی‌کاران نظارت داشتند.

حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان المپیک میهمان ویژه تمرین امروز کشتی‌گیران در خانه کشتی بود. یزدانی که فعلا مسابقه‌ای را پیش رو ندارد برای همراهی و روحیه دادن به دوستانش در اردوی تیم‌های ملی حضور پیدا کرده است تا در آخرین روزها آنها را برای حضور در بازی‌های داخل سالن با روحیه بالا بدرقه کند.

همچنین پرویز فیروزپور رئیس اسبق فدراسیون کشتی در کنار رضا لایق دبیر فدراسیون نظاره‌گر تمرینات کشتی‌گیران بود.

607

کد خبر: 838126

وب گردی

وب گردی