بازی های داخل سالن آسیا/ دو مدال برنز بانوان ایران در کشتی سنتی

«لیلا سیاوشی» و «ریحانه شیخیان» دو بانوی کشتی سنتی ترکمن گورش ایران در بازی های داخل سالن آسیایی در ترکمنستان، مدال برنز گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز، سیاوشی بانوی ایرانی در کشتی سنتی ترکمن گوراش که مدال برنز خود را قطعی کرده بود، برای رسیدن به فینال به مصاف نماینده کشور میزبان رفت و با شکست در برابر حریف خود از راهیابی به فینال بازماند و مدال برنز را به گردن آویخت.
شیخیان دیگر بانوی کشور نیز در این رشته برای رسیدن به فینال، برابر حریفی از قرقیزستان قرار گرفت و با قبول شکست از صعود به فینال بازماند و به مدال برنز رسید.
همچنین «احمد میرزاپور» با توجه به حضور در مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را در این رشته و در بخش مردان قطعی کرده است.
پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا از 26 شهریور تا 5 مهر با حضور 49 کشور از قاره آسیا و اقیانوسیه در عشق آباد پایتخت ترکمنستان در حال برگزاری است و 24 تیم نیز از اقیانوسیه برای نخستین بار در این بازی‌ ها حضور دارند. کاروان ورزشکاران ایران که به نام شهید مدافع حرم
«محسن حججی» نامگذاری شده با 214 ورزشکار (115مرد و 66زن ) به این رقابت ها اعزام شده است .
نمایندگان ایران در 20 رشته فوتسال، تنیس روی میز، کیک بوکسینگ، موی تای، سامبو، کوراش، جوجیتسو، بولینگ و بیلیارد، دوچرخه سواری، دوومیدانی، شنا، وزنه برداری، کشتی آزاد و فرنگی ، کشتی پهلوانی، کشتی با کمربند (آلیش)، بسکتبال سه در سه، تکواندو، سوارکاری و شطرنج مسابقه می دهند.

607

کد خبر: 838181

وب گردی

وب گردی