نجومی بگیران "ژن ویژه" دارند/ حقوق های نجومی اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد

پس از تبرئه شدن تعدادی از دریافت کنندگان حقوق های نجومی، حمید رضا حاجی بابایی نجومی بگیران را صاحب ژن های ویژه خواند و گفت: نجومی بگیران از همه ی دنیا آزادند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ حمید رضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بحث حقوق های نجومی درماده ی 38 برنامه ی ششم بود که در مجمع تشخیص حذف شد، وقتی هم پرسیده شد چرا حذف می کنید دولت پاسخ داد که قصد داریم قانون مدیریت را اجرایی کنیم که در آنجا کارشناسی خوبی انجام می گیرد و همین باعث شد که بحث حقوق های نجومی از برنامه ششم حذف شود.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: الان نجومی بگیران آزادند و این حقوق های نجومی در همه ی گروه ها هم وجود دارد، اصولگرا و اصلاح طلب می گیرند و هم دیگر را محکوم هم می کنند.

وزیر آموزش و پرورش دولت دهم تصریح کرد: مقاله ای تحت عنوان "پرنده ای که زخمی شد" نوشته ام که به مباحث مجلس در این خصوص می پردازد. در مجلس تصویب شد نجومی بگیران بیشتر از 14 میلیون تومان دریافتی نداشته باشند ولی این موضوع تیرباران شد تا این پرنده ساقط شود، پس از آن نجومی بگیران راحت شدند.

403

کد خبر: 838607

وب گردی

وب گردی