وقتی از رئیس تا دبیر از پاسخگویی فرار می‌کنند/ در فدراسیون شنا چه خبر است؟

رئیس فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو گفت: فعلا حرفی برای گفتن ندارم و تا زمانی که ثبت نام صورت نگیرد و کاندیدهای فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو معرفی نشوند صحبتی نخواهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از فردا (پنج‌شبه) آغاز می‌شود و متقاضیان رقابت با محسن رضوانی، رئیس کنونی فدراسیون می‌توانند وارد گود شوند. فدراسیون شنا در دوره رئیس فعلی عملکرد چندان قابل دفاعی نداشته و به همین دلیل بسیاری از اهالی این رشته خواستار ایجاد تغییر در بدنه مدیریتی فدراسیون هستند.

جالب اینکه هیچ یک از مدیران فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو حاضر به پاسخگویی در مورد انتخابات و شرایط کنونی فدراسیون نیستند. وقتی با محسن سمیع‌زاده، دبیر فدراسیون شنا تماس گرفتیم، در پاسخ به خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: «در مسافرت هستم و از هیچ چیزی خبر ندارم!» رئیس فدراسیون نیز با توجیهاتی غیر منطقی از زیر بار مصاحبه شانه خالی کرد و ترجیح داد صحبتی انجام ندهد.

محسن رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص انتخاب فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: «فعلا حرفی برای گفتن ندارم و تا زمانی که ثبت نام صورت نگیرد و کاندیدهای فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو معرفی نشوند صحبتی نخواهم کرد.»

جالب اینکه دیگر ارکان فدراسیون نیز به بهانه‌های مختلف از پاسخگویی فرار کردند و مشخص نیست در فدراسیون چه می‌گذرد که هیچ‌کس حاضر نیست در مورد انتخابات حرف بزند.

حالا سؤال اینجاست که آیا واقعا پروسه برگزاری انتخابات یک فدراسیون تا این حد پیچیده است که باید از رسانه‌ها دوری کرد و حاضر به ادای توضیحات در مورد روند ساده یک انتخابات نشد؟ بسیاری از فدراسیون‌های بزرگ و مهم ورزش ایران مانند فوتبال، کشتی و وزنه‌برداری بدون مشکل انتخابات خود را برگزار می‌کنند و اصحاب رسانه را در جریان اتفاقات و حاشیه‌ها قرار می‌دهند اما مشخص نیست در فدراسیون تحت هدایت رضوانی چه می‌گذرد که او علاقه‌ای ندارد کسی از جزئیات انتخابات با خبر شود.

604

کد خبر: 839017

وب گردی

وب گردی