تهران - ایسکانیوز: سرنوشت سه دیدار امشب از پنج دیدار در دقایق پایانی تغییر کرد و به همین دلیل سرمربی تیم های بازنده از عملکرد فنی تیم شان و همینطور داوری ابراز نارضایتی کردند.

استقلال تهران صفر - فولاد اهواز یک

دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد اهواز: از نحوه بازی تیم ام در نیمه اول راضی نبودم زیرا زیاد به بازیکنان استقلال احترام می‌گذاشتند. در نیمه ی دوم دست به ریسک زدیم و حملات خوبی انجام دادیم که مخاطره آمیز هم بود با توجه به اینکه استقلال روی حملات و ارسال های هوایی قدرت خوبی داشتند ولی با دو پیروزی پیاپی توانستیم شرایط تیمی خود را بهبود ببخشیم.

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال تهران: بازی خوبی را ارائه دادیم و حملات گسترده ای را روی دروازه ی حریف پی ریزی کردیم ولی با بی دقتی بازیکنانم حملات به نتیجه ننشست و با کمترین خطر ممکنه بر روی دروازه ی ما به فولاد باختیم.

پیکان یک - ملوان انزلی صفر

محمد غدیر بحری مربی ملوان: برای کسب امتیاز و انجام یک بازی زیبا به تهران آمدیم اما متأسفانه توپ امروز با ما قهر بود و نخواست وارد دروازه تهرانی‌ها شود. در هر حال آنها به 3 امتیاز رسیده‌اند و من با آنها تبریک می‌گویم. ما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و شکست خوردیم.

منصور ابراهیم زاده سرمربی پیکان تهران: در طول هفته ی گذشته روی دو موضوع کار کردیم. یکی اینکه ملوانی ها ضد حملات خوبی می زنند و دو اینکه پاس های با دقتی را باید رد و بدل کنیم. در جدول شرایط خوبی نداریم ولی اوضاع تیمی ما رو به بهبود است و به آنچه که می خواهیم قطعا می رسیم.در آینده بازی های بهتری را از پیکان خواهید دید.

گسترش فولاد تبریز 3- ذوب آهن اصفهان 2

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن: نتیجه راضی کننده نبود و ما لیاقت برد را نداشتیم چرا که 5-6 فرصت طلایی را از دست دادیم. بعد از گل اول می توانستیم 4 گل دیگر بزنیم اما متأسفانه خط حمله بد عمل کرد و دلیلش را نمی‌دانم. گسترش فولاد لیاقت برد را داشت و به آنچه می خواست رسید

کوروش برمک مربی گسترش فولاد تبریز: اگر در این دیدار داوری علیه تیم ما بود ولی خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.از دست دادن نتیجه در دقایق پایانی بازیکنان ما را عصبی کرده بود به همین دلیل نمی توانستیم بازی خود را ارائه دهیم ولی در این دیدار تعویض های تارتار نتیجه داد و پیروز میدان شدیم.

 

سایپای کرج 4 - پدیده مشهد صفر

مجید جلالی سرمربی سایپا: بازی فوق العاده زیبایی را به نمایش گذاشتیم و هر چه که از لیگ می گذرد به آن چیزی که مد نظرمان است نزدیک می شویم. بازیکنان جوان سایپا نشان دادند آینده ی درخشانی انتظارشان را می کشد .

علیرضا مرزبان سرمربی پدیده مشهد: بازی کیفیتی که مورد انتظار ما بود را نداشت و نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم.حمله‌هایی که تیم حریف کرد بر اساس ریسک‌های ما بود و باید این شکست را بپذیریم. این شکست می‌تواند بیدارباش بزرگی برای تیم پدیده باشد.

 
کد خبر: 83951

وب گردی

وب گردی